Hirdetés

Amnesia: A Machine for Pigs - a rajongóknak nem jött be, most lázadnak

|

A legendás horrorjáték második része sok rajongónak okozott csalódást, akik frusztrációjukat továbbították is a stúdió felé.

Hirdetés

Az játék történetének megálmodója, Dan Pinchbeck egy interjúban mesélt az Amnesia: A Machine for Pigs fogadtatásáról. A játékmechanika alapjaiban tért el az első részétől, ami sajnos sok rajongónál kiverte a biztosítékot.

„Az Amnesia egy kifejezetten durva képi világgal rendelkező játék, így amikor közzétettük az első képeket a keresztre feszített disznóval, fel voltunk készülve a felháborodásra. Meglepő módon azonban senkit nem érintett túl mélyen a dolog, az emberek elsiklottak fölötte." - mondta Pinchbeck.
 

Az Amnesia: A Dark Descenthez képest jónéhány jelentős változást eszközöltek a fejlesztők, ezt pedig nehezen fogadták a játékosok. Sokan kifogásolták, hogy az új részben nem dobálhatjuk az összes tárgyat kedvünk szerint, valamint az insanity-meter is teljesen eltűnt a játékból.
 

„Rengeteg durva levelet kapunk. Olyan durvákat, hogy azokhoz képest maga a játék megtestesült Szezám Utca. A legtöbben nem is próbálták meg elfogadni a játékot, megismerkedni annak mélységével. Egyszerűen megvetették, mert hiányoztak belőle szerintük alapvető dolgok. Voltak akik nem értettek egyet az új játék struktúrájával, emiatt nem is érdekelte őket a mögöttes tartalom. Mindezt a tudtunkra is adták, a legtöbben nyomdafestéket nem tűrő formában" - tette hozzá.

Nektek hogy tetsztett az Amnesia: A Machine for Pigs?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)