Hirdetés

Assassin's Creed Unity - mégsincs kőbe vésve a felbontás

|

A Ubisoft kiadott egy újabb közleményt, amelyben pontosítják a pár nappal ezelőtti, felbontásra vonatkozó állításukat. Akkor most mennyi az annyi?

Hirdetés

A Ubisoft tegnapelőtt jelentette be, hogy az Assassin's Creed Unity Xbox One-on és PlayStation 4-en is 900p-s felbontással, fix 30 fpssel fut majd. Erre nem a konzolok grafikai egységei miatt van szükség, hanem a processzor van túlságosan leterhelve a rengeteg NPC és a hozzájuk tartozó mesterséges intelligencia miatt. 

Bár Vincent Pontbriand, a Unity producere tegnap még elég magabiztos volt a számokat illetően, a Ubisoft ma újabb közleményt adott ki, ami árnyalja egy kicsit a történetet. Már a Black Flag esetében is eljátszották, hogy a PS4-es változatot utólag patchelték fel, így nem lenne szokatlan, ha most is előállnának valami hasonlóval.

A stúdió szóvivője elmondta, hogy a technikai adatok koránt sem véglegesek, így a következő 6 hétben még módosíthatnak azokon. „A Unity specifikációja nincs kőbe vésve, de annyit mondhatok, hogy a múlt héten az újságírók 900p-s felbontással próbálhatták ki. Biztosak vagyunk abban, hogy a játékosok elégedettek lesznek azzal, ahogy Párizs életre kel a képernyőn. " - tette hozzá.

Szerintetek végül lesz zavaró különbség a platformok között? 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)