Hirdetés

Átok ül a Skull & Bones projekten, most a rendező lépett le

|

Újabb nehézségekkel nézhet szembe a Ubisoft régóta halogatott kalózos játéka.

Hirdetés

Nem vitás, hogy lenne potenciál egy olyan szerepjátékban, amely megengedné, hogy rettegett tengeri rablóvá válva fosztogassuk az utunkba kerülő hajókat. Ezt az Assassin's Creed IV: Black Flag kedvező fogadtatását követően a Ubisoft is felismerte, de a nem sokkal később elkezdett, majd a 2017-es E3-on leleplezett Skull & Bones azóta sem tudta elhagyni a szárazdokkot.

Ez persze annak ismeretében nem meglepő, hogy a fejlesztéssel megbízott szingapúri stúdió időközben rebootolta a projektet, amely tavaly már elérte az alfa állapotot.

Hirdetés

A kiadó legutóbbi tervei szerint valamikor 2022 áprilisát követően jelenhet meg a Skull & Bones folyamatosan frissülő, live service-es címként, de még ha tényleg így is lesz, és nem fogják újra elhalasztani (még rosszabb esetben elkaszálni), akkor sem ünnepelhet majd együtt a csapattal Antoine Henry, a játék társrendezője.

Ő ugyanis más kalandok után nézett a LinkedIn profilján olvasható bejegyzés alapján. Henry 15 évet töltött a Ubisoftnál, ezalatt számos projektben vett részt a Watch Dogstól az Assassin's Creed Valhalláig, még a Siege of Paris kiegészítőn is dolgozott.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)