Hirdetés

AZ EPIC bele szeretne szólni a következő generációs konzolok tervezésébe.

|

Az Unreal Engine tervezője, az EPIC Games azt tervezi, hogy aktívan befolyásolja majd az Microsoft és a Sony új generációs konzol-terveit.

Hirdetés

A Developnak adott interjújában beszélt erről Mike Capps, a cég elnöke.

"Igen, ez igaz" - mondta Mike Capps - "Valóban ezt szeretnénk."

"A Szamaritánus demó, amelyet bemutattunk az a demonstráció,a melyet a PC-s hardverek 2-4 éven belül elérnek majd és amit a következő generációs konzoloknak is teljesíteniük kell. Egyelőre senki sem sejtette, hogyan kell egy következő generációs játéknak kinéznie - mi megmutattuk a saját ötletünket, és azt, mit tudunk elérni." - nyilatkozta Capps. 

"Ezzel a valós idejű demóval azt akartuk megmutatni, milyen technológiákat szeretnénk látni a következő generációs konzolokban. A Szamaritánus úgy néz ki, mint egy öt évvel ezelötti animációs film - számunkra ez az etalon."

"Úgy gondolom amit bemutattunk, az kifejleszthető elfogadható költségekkel, így ez lehet az, amit a gamerek elvárnak majd a következő generációtól".

 

Az interjú más részében elmondta Mike Capps, pontosan mit is vár a következő generációs konzoloktól:

"Úgy gondolom, nagyon fontos, hogy a gamer lássa, hogy a Xbox Next vagy PlayStation Next olyan technológiákat használ, amelyeket a jelenlegi konzolokkal lehetetlen elérni. Ez egy nagyon fontos dolog."

"Másik dolog, ami nagyon megváltozott annak a módja, ahogy a játékosok a pénzüket el akarják költeni - ehhez a konzoloknak is alkalmazkodniuk kell. A bevételek a mikrotranzakciók és a szolgáltatások felé mozdultak el, így a konzoloknak is kényelmesen meg kell oldaniuk ezt. Például ha valaki 20 centért akar valamilyen virtuális tárgyat venni ne legyen hosszas ellenőrző és engedélyező procedúra." 

"Jelenleg nem tudjuk a virtuális tartalmak árait változtatni a konzolokon. Be sem tudjuk ezeket állítani. Nem hiszem, hogy ez a régimódi protekcionista szemlélet hosszú életű lehet egy olyan virtuális világban, ahol az árak napról-napra változhatnak."

"A legjobb módszer arra, hogy a fejlesztők a PC felé forduljanak, ha a konzolosok azt mondják nekik, hogy nem határozhatják meg a virtuális tárgyaik árait. Ennek szabadságát meg kell tudni őrizni. Egyébként nem lehet sikeres egy új platform"

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)