Battlefield V - nem tudja tartani a 60fps-t az Nvidia RTX-es kártyája

|

Egyes kísérletek szerint hiába kínál valós idejű ray tracinget az Nvidia legújabb szériája, még az is kevés lesz ahhoz, hogy tökéletesen fusson a Battlefield V a legmagasabb grafikai beállítások mellett.

Minden nap más akcióval vár az 576 adventi naptár! Hirdetés

A Battlefield V megjelenése nem csak azért érdekes, mert új epizóddal jelentkezik a világ egyik legnépszerűbb sorozata, hanem azért is, mert a DICE legújabb játéka elsők között támogatja a grafika szent gráljaként számon tartott valós idejű ray tracinget az Nvidia legújabb, RTX szériás videokártyáinak segítségével.

Hirdetés

A DSOGaming tesztjéből most kiderült, hogy sajnos egy ilyen bivalyerős kártya sem lesz elég ahhoz, hogy a legmagasabb beállításokon futtathassuk a játékot, mert még akkor sem tudja tartani a játék a stabil 60fps-t 1080p-ben, Ultra beállítások mellett, ha egy RTX2080Ti-t pattintunk be a gépbe. Habár a srácok tesztje még nem teljes körű, egyelőre úgy tűnik, hogy a framerate gyakran leesik 50-re, néha pedig még akár a 40-et is elérheti. Alapvetően ez nem lenne nagy katasztrófa, de ennyi hype és egy ilyen drága hardver mellett azért nem csoda, ha az emberek csalódásként érik ezt meg.

Ettől függetlenül még továbbra is azt mondjuk, hogy izgalmas ez az egész, hiszen egy jókora lépéssel közelebb kerültünk ahhoz, amire eddig a legtöbben fantasztikumként tekintettek.

Ti mit gondoltok? Beruháztok majd egy ilyen kártyára vagy inkább megvárjátok, amíg jobban kiforr a technológia?

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)