Hirdetés

Belső nézetes játék is lehetett volna a God of War

|

Komolyan elgondolkodott a játék atyja azon, hogy külső nézet helyett Kratos szemszögéből küzdhessünk meg az istenekkel.

Hirdetés

A kaszabolós játékok legtöbbször külső nézettel működnek igazán jól, pláne konzolon, ahol nem olyan könnyű a célpontok között váltogatni, és nem tudhatjuk, áll-e mögöttünk valaki, miközben pörgő-forgó mozdulatokkal hadonászunk. Lehet, hogy a 16 éve megjelent God of War teljesen más lett volna, ha alkotója, David Jaffe végül a belső nézet mellett dönt.

Jaffe saját csatornáján mesélt arról, hogy körülbelül három-négy hónapig komolyan fontolgatta a belső nézetet a fejlesztés során.

Hirdetés

Az ihletet egy Maken X nevű Dreamcast-játék adta, amiben kimondottan jó volt a közelharc belső nézetől, és emiatt Jaffe úgy gondolta, ezzel valami igazán újat, eltérőt villanthat. Aztán végül belátta, hogy belső nézettel nem tud olyan karakterépítést és harcot összehozni, amilyet elképzelt. A vezető programozónak, Tim Mossnak már külső nézetet vázolt.

Az alábbi videóban több, a játékot formáló döntésről is beszél.

Az új God of Warokhoz Jaffe-nek már nincs köze, de ezt nem is bánjuk, jó kezekben van a sorozat a Sony Santa Monicánál. A következő rész, a God of War: Ragnarök 2022-ben jön, és lezárja a skandináv szálat.

A GameStar YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)