Hirdetés

Bioshock: Ken Levine gondolatai

|

A VGA Spike Awards Bioshock díjátadásán durván megszakították Ken Levine-t, ezért a 1UP „kárpótlásul” egy utólagos interjút készített vele.

Hirdetés

Persze leginkább mi járunk jól és nem Levine, hiszen a játékproducer érdekes dolgokról mesélt. Elismerte például, hogy a Bioshock leggyengébb része a harmadik fejezet volt (3rd act), ugyanis ettől kezdve már nem sokat törődtek a sztori alakulásával. Azt is megosztotta az olvasókkal, hogy amikor ő szórakozásból játszott a Bioshockkal (és nem tesztelte), akkor sohasem bántotta a little sistereket.

A játék sztorijával egyébként a fejlesztés utolsó időszakáig olyan vehemensen nem foglalkoztak: még a főszereplő figurája körüli nagy csavar (amelyet a kommentekben plz. ne áruljátok el, nem mindenki tolta még végig a játékot, köszi) is elég későn jutott eszükbe.

A Bioshock 2-őt egyébként a 2K Marin fejleszti, azt viszont Levine nem árulta el, mi az a titkos project, amelyen a 2K Bostonnal dolgoznak…

A teljes interjút ITT olvashatjátok el, angol nyelv ismerete szükséges hozzá.

kenlevine2_1_k.jpg

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)