A Brothers in Arms széria alkotói több, a második világháború fogságában eltöltött esztendő után új vizekre evezhettek.
Az idegen planétával és lényekkel, tonnányi átalakÃtható fegyverrel, továbbá fejleszthetÅ‘ négykerekűekkel villogó Borderlands poszt-apokaliptikus atmoszférája jókora csapást szenvedett (legalábbis az emberek egy része Ãgy véli) azzal, hogy még az év elején drámai változás következett be a grafikai dizájn területén. A helyszÃn (Pandora) nem változott, alapvetÅ‘en a játékmenet is maradt az a kooperatÃv fókusszal bÃró száguldozás és lövöldözés, amit eredetileg képzeltek el az alkotók, ám a cel-shaded grafikai körÃtés több, a játék iránt komoly érdeklÅ‘dést mutató olvasónál kiverte a biztosÃtékot. Szintén a homlokredÅ‘k szaporodását vonta maga után a játszható demó bizonytalan mivoltát, illetve a parodisztikus jeleneteket taglaló fejlesztÅ‘i nyilatkozatok egyike.
A Borderlands bemutatkozására Európában október 23-án, az Atlanti-óceán túlfelén három nappal korábban kerül sor PC, PS3 és X360 platformokon. KÃváncsian várjuk, hogy ezt követÅ‘en is megmarad-e két tábor (rajongó, gyűlölÅ‘), vagy a Gearbox munkájának gyümölcse még a legelszántabb kétkedÅ‘t is leveszi lábáról.