Hirdetés

Call of Duty: Ghosts - bármikor átléphetsz next-genre

|

A játék producere elárult pár részletet a mostani és a következő generáció közti kapcsolatról, és az új motor képességeiről.

Hirdetés

Megállíthatatlanul közeledik a Call of Duty sorozat legújabb részének megjelenése. A legutóbbi multiplayer leleplezés után most újabb csámcsognivaló érkezett, amit ezúttal Mark Rubin, a játék producere osztott meg egy interjú keretében.

"Szeretnénk megértőek lenni a rajongókkal, hiszen ők azok, akiknek most meg kell birkóznia a generációváltással. Fejlesztőkként kötelességünk, hogy ez a lehető legegyszerűbb legyen" - jelentette ki Rubin.

A csapat úgy próbál enyhíteni a konzolváltással járó nehézségeken, hogy lehetővé teszi a játékos profilok egyik gépről a másikra való mozgatását. Így aki esetleg Xbox 360-on kezdi építeni a profilját, az könnyűszerrel átviheti az elért eredményeit az Xbox One-ra.

Természetesen, a generációk közti konzisztencia megkíván egy olyan motort, ami erre fel van készítve. Rubin azt is elárulta, hogy a Call of Duty: Ghosts által használt a motor a megemelt poligonszám mellett rengeteg olyan funkcióval bír, amit eredetileg next-genre szántak, mint a karakter generálás, de az Infinity Ward sikerrel működésre bírta ezeket a mostani gépeinken is.

Erről, és minden bizonnyal rengeteg szaftos Call of Duty részletről lesz szó a gamescomon, ami a mai nappal veszi kezdetét.


Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)