Hirdetés

Call of Duty: Illusztrált grafikai evolúcióstörténet

|

Összehasonlították az eddig PC-re megjelent Call of Duty epizódok grafikai megjelenítését és speciális effektjeit.

Hirdetés

A Call of Duty nyitányának 2003-ban örülhettünk, durván átgyurmázott id Software által kifejlesztett grafikus motor (Tech 3) hajtotta, melyben pixel-shading technológiával alaposan megdolgozták a vízfelületeket és méretes külső területeket tákoltak össze. A második epizódra körülbelül két évet kellett várnunk, a folytatásban már belső fejlesztésű motor kapott helyet, mely kihasználta a DirectX 9 nyújtotta grafikai lehetőségeket. A fejlesztők megpróbáltak előrukkolni a lehető legrealisztikusabb látványvilággal, munkásságuk sikerességére választ adott az eladott kópiák példányszáma. Következett a harmadik rész, mely asztali rendszerekre nem tette tiszteletét, így kimarad az összehasonlításból. 2007 novemberében kiadták a Call of Duty: Modern Warfare névre hallgató darabot, történetét, játékmenetét mindenki ismeri. Grafikai megjelenítését vizslatva bőven megfelelt az akkori elvárásoknak, azonban egyes elemei nem tudták übereleni az elődjei által bemutatottakat. Idén megkaparinthattuk a World at War-t és ismét megcsodálhattuk a vérfrissített grafikát és felturbózott környezetet. Vízfelületei, tűz- és robbanáseffektjei bámulatosak, erről megbizonyosodhattok az alábbi képre fókuszálva. További képeket a PCGH oldalán találhattok!

 

codall.jpg
 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)