Hirdetés

Company of Heroes: Tales of Valor - Előzetes

|

A Company of Heroes ugyan híján volt egetrengető újdonságoknak, mégis az egyik legjobb világháborús stratégiává nőtte ki magát. Mit ígér a következő kiegészítő?

Hirdetés

Lassan négy éve, hogy a Relic Entertainment szakított a hagyományos aranyat kapálós, fát bányászós RTS játékmenettel, és elkészítette a Warhammer 40.000: Dawn of War-t. Két évvel később hasonló stílusú, de más környezetbe ültetett játékkal álltak elő a Company of Heroes képében. A II. Világháborúban játszódó stratégia a szellemi elődjéhez mérhető sikert aratott, és így - ahogy az lenni szokott - hamarosan követte az első kiegészítő, az Opposing Fronts. Azóta eltelt egy teljes év, de a Relic továbbra sem a folytatást heggeszti (hiszen az erőforrásaik nagy részét felemészti a Dawn of War II), hanem egy újabb kiegészítőt, Tales of Valor címen.

Company of Heroes: Tales of Valor - 1. kép Company of Heroes: Tales of Valor - 2. kép

Az érme három oldala
Az alapjáték egyik gyengepontja a - szó szerint - egyoldalú egyjátékos mód volt, mert csak az amerikai seregekkel vonulhattunk harcba. Az Opposing Fronts ezt kiegészítette a britekkel és a németekkel, a Tales of Valor pedig folytatja ezt a jó szokást, és mindhárom oldalon kipróbálhatjuk magunkat. Azonban az elődöktől eltérően kisebb (de nem kevésbé fontos) összecsapások levezénylése hárul ránk, a nagyobb kaliberű hadjáratok helyett. Bár a brit és amerikai kampány részleteiről még nem árultak el semmit, a németek egy küldetéseiről azonban már esett szó: Michael Wittman SS Panzer parancsnok ismertebb tetteit követhetjük végig, aki például a Villiers-Bocagei csatában negyed óra alatt húsz brit járművet semmisített meg.

Company of Heroes: Tales of Valor - 1. kép Company of Heroes: Tales of Valor - 2. kép

Közvetlen közelről
A fejlesztők láthatóan elirigyelték a hasonló környezetben játszódó FPS-ekben gyakran felbukkanó, tankkal pusztítós pályák nyújtotta élményt, és egy ehhez hasonló lehetőséget építenek a Tales of Valorba. A direct-fire lényege, hogy bármikor átvehetjük az irányítást fegyverrel felszerelt járműveink lövegtornya felett, és pontosan megszabhatjuk a lövés irányát. Persze a mód használata nem kötelező, hogy a keménymagos stratégák se érezzék magukat elárulva, sőt, többjátékos módban egyáltalán nem lesz elérhető, hiszen elég körülményes lenne kiegyensúlyozni a játékmenetre mért hatását.

Company of Heroes: Tales of Valor - 5. kép Company of Heroes: Tales of Valor - 6. kép

Többjátékos móka
Az eddig említett újítások mind az egyjátékos módot érintették, de a Relic persze a multiplayert sem hagyja magára. Ahogy az ilyen esetekben elvárható, új pályák mindenképpen érkeznek, de melléjük új játéktípusokat is kapunk. Ezek közül eddig az Invasionről esett szó, melyben egy darab Tiger I tankkal (a Wikipedia azt mondja nekem, hogy az eredeti neve Panzerkampfwagen VI Ausführung H... nem csoda, hogy becézni kezdték) kell helyt állnunk az egyre nehezedő ellenséges hullámokkal szemben.

Company of Heroes: Tales of Valor - 7. kép Company of Heroes: Tales of Valor - 8. kép

A Relic tehát mindent megtesz, hogy a sorozat rajongóinak a kedvében járjon, és hiába foglalja el idejük nagy részét a Dawn of War II, nem szándékoznak elnagyolni a Tales of Valort. Az önálló (azaz a használatához nincs szükség az eredeti játékra) kiegészítő 2009 áprilisára van belőve, de pontos megjelenést még nem tudunk.

GameStar

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)