Destiny 2: Warmind teszt - támad a Mars

|

A Destiny második DLC-je már nem volt annyira végtelenül siralmas, mint a Curse of Osiris, de ennek ellenére továbbra is nagyon távol van attól a bővítménytől, ami kirántaná a játékot abból a gödörből, amiben hónapok óta tesped.

Hirdetés

Hiába fogott neki hatalmas elszántsággal és kedvvel a szerkesztőség nagyja a második résznek, a lelkesedés szépen lassan alábbhagyott, és mára a legelvetemültebb Destiny-fanatikusaink is félretették a játékot. Ez a jelenség pedig nem csak a mi kis csapatunkra igaz, egyre nagyobb számban szállingóznak el a guardianek, a Curse of Osiris DLC pedig totálisan alkalmatlan volt arra, hogy visszacsábítsa a népet. Szerencsére a Warmind esetében már a jobb a helyzet, de örömre még így sincs sok okunk.

Hirdetés

Marslakó a mostohám

Ismét kapunk egy rövidke sztoriközpontú küldetéssort, amit egy igazán látványos átvezető videó indít be, de pont amikor már belejönnénk a mókába, nagyjából másfél óra után vége is szakad az egésznek. Legalább az utolsó főboss elleni harc szórakoztató lett, illetve a frissen bevezetett, dobálható Valkyrie robbanólándzsák is remek szolgálatot tesznek a Marsot ellepő rondaságok ellen - igen, ezúttal épp a vörös bolygón kell helyreállítani a rendet.

A most feltűnő Ana Bray személyében egy gyorsan megkedvelhető új karaktert ismerhetünk meg; remélem, jut még neki valamiféle szerep a jövőben. Összességében elmondható, hogy az új küldetések változatosság, látvány és játékélmény terén is köröket vernek a Curse of Osirisre, tényleg csak a hosszukkal volt gond.

A maximális powerszintet ezúttal 385-ig tolták ki, és a szinthatár felé araszolva jönnek elő ismét a Destiny 2 problémái. Nagyjából 340 és 350 power között fogunk megrekedni, és innen a megszokott, keservesen lassú út vezet csak felfelé. Az új, Escalation Protokoll nevezetű hordamód remek alternatívája lehetett volna a fejlődésnek, de ezt sajnos felesleges is elindítani 380-as power alatt, mivel időre megy, és garantáltan vagy bedarálnak bennünket az ellenfelek, vagy pedig egészen egyszerűen lepörögnek a másodpercek, így pedig a közelébe sem kerülünk a hívogató lootnak. Az új strike-ok egyébként persze megint a sztoriküldetések újrahasznosított verziói, de ezen már meg sem tudunk lepődni - az Insight Terminus nevezetűt pedig csak PS4-en keressétek.

A vörös bolygó titkai

Szerencsénkre a Mars cseppet sem olyan unalmas hely, mint először gondolnánk. A megszokott adventure küldetések és lost sectorok mellet a sleeper node-ok képében egy teljesen újfajta kincskeresős elfoglaltsággal is múlathatjuk az időt. Jóval hosszabb lesz megszerezni azokat az új, különleges exotic fegyvereket is, amelyekhez valamilyen küldetéssor kapcsolódik - az exotic buffok pedig az összes eddigi csúcsfegyvert még érdekesebbé teszik. Ezek mind szórakoztatóak, de egy ilyen, MMO-alapokra építő játékban csupán kellemes kiegészítők, amelyek színesítik az összképet. Ha viszont rajtuk kívül ugyanaz az unalomig ismételt rutin vár ránk a szintlépések érdekében, ami miatt a korábban említett gyorsasággal elbúcsúztunk a Destiny 2-től, akkor továbbra sem sikerül megoldani a problémát. Desszerttel nem lehet igazán jóllakni, a játék pedig nemcsak ilyen kis nyalánkságokat igényelne, hanem egy tartalmas főfogást is.

A Crucible, vagyis a Destiny 2 PvP-szekciója szintén kapott egy kis átszabást, de nem a ranked rendszertől fognak hátast dobni az eddig csalódott játékosok. Persze így is megvan az a ritkán tapasztalható varázs, amelynek köszönhetően a játék képes pillanatok alatt berángatni a legtöbbeket, ám ez a szerelem most sem lesz hosszú távú.

A Warmind messze szórakoztatóbb, mint a Curse of Osiris DLC volt, de még mindig nagyon távol van attól a drasztikus váltástól, amire jelenleg a Destiny 2-nek szüksége lenne. Nincs mese, mesterségesen elnyújtott fejlődés és alibizés helyett valódi tartalom kell ennek a játéknak, erre viszont az első nagy kiegészítőig várnunk kell.

Destiny 2: Warmind

Mars kalapálni végre egy tisztességes kiegészítőt!
PRO
  • Még mindig egy perc alatt beszippant
  • Érdekes új fegyverek
  • Szórakoztató új küldetések
Kontra
  • …amelyek túl gyorsan véget érnek
  • Elbaltázott Escalation Protocol
  • Monoton fejlődés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)