Hirdetés

Deus Ex: Mankind Divided - megjött a DX12 támogatás, de gondok vannak vele

|

A DirectX 12 sok esetben javít a játékok teljesítményén, de úgy tűnik, a Deus Ex: Mankind Divided kivétel.

Hirdetés

Augusztus végén jelent meg a Deus Ex: Mankind Divided, és ugyan az indulás nem volt zökkenőmentes, a srácok mostanra már a hibák többségét kijavították. Ma kiadtak egy újabb patchet, benne az új beállítási lehetőséggel.

A DX12 támogatás eredetileg szeptember 5-én kellett volna, hogy befusson, de ezt a pár napot elnézzük tekintve, hogy enélkül is mennyire élvezzük a játékot. Talán jobb is, ha az Nvidia felhasználók várnak még egy kicsit: a DSOGaming jelentése szerint a városi részeken néhol 30 fps-t is zuhan a framerate a DX12-t használva ahhoz képest, amilyen DX11 alatt volt. 

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez most csak egy preview build, előfodrulhatnak ilyen problémák. Egyébként is egyre több a panasz a játékosok felől, a Battlefield 1 bétában rengeteg tesztelőnek nem jött be a dolog, de ott azért a játék félkész mivolta is okozhatta a problémák egy részét.

Reméljük, azért sokatoknak menni fog, de ha sima, zökkenőmentes élményt akartok, várjatok még egy kicsit. Az Eidos Montréal és a NIXXES már dolgozik a javításon.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)