Hirdetés

Egészen nevetséges okból nem lehet egyszerre több pálya a Call of Duty: Warzone-ban

|

A Call of Duty: Warzone fejlesztői is nagyon szeretnék, a helyzet azonban kissé bonyolult.

Hirdetés

A Call of Duty: Warzone indulása óta folyamatosan problémát jelent, hogy mekkora tárhelyet foglal a játék a különböző platformokon. Persze időközben sok optimalizáción esett át a program ezen része is, ám ettől még a PC-n jelenleg körülbelül 80 GB-ot felemésztő Warzone mappa mérete minden, csak nem kompakt. Pláne ha figyelembe vesszük, hogy mindössze egyetlen pályán játszhatunk.

Nemrég azonban kiderült, hogy ez a megkötés nem valamilyen furcsa dizájneri döntés eredménye, a fejlesztők is imádnák, ha a játékosok válogathatnának a színterek között, ennél azonban kicsit komplikáltabb a szituáció.

Hirdetés

TeeP, a népszerű streamer, a napokban interjút készített a Call of Duty live operations vezetőjével, Josh Bridge-dzsel, aki mesélt a fejlesztők jelenleg fennálló problémáiról és a Warzone jövőjével kapcsolatban is tett néhány utalást.

A közelmúltban hatalmas változás történt a Warzone játékmenetében, ugyanis 100-ról 150-re emelték mindenkinek a HP-ját, ezáltal alaposan megváltozott a játék metája. Erre visszautalva, Teep arról faggatta Bridge-et, várható-e más ilyen jelentőségű változás akár a pályarotációval kapcsolatban.

A fejlesztő erre egy rövid, de könnyen érthető választ adott:

"Azt mi is akarjuk, sőt mindannyian nagyon szeretnénk. Van azonban egy kis technikai probléma. A telepítési és az újratelepítési méretek ki****ott őrültek."

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Érthető, hogy az Activision nem akarja túltolni a játék méretét, hiszen a Warzone az előző generációs konzolokon, tehát Xbox One-on és PlayStation 4-en is játszható, ott pedig nem ritka az 500 GB-os tárhely, aminek jelentős részét felszívná a Warzone, ha több pálya is egyszerre elérhető lenne. Az új generációban pedig az Xbox Series S küzd hasonló gondokkal. Igaz, a kapacitás bővíthető, ám egyelőre csak meglehetősen költséges módon.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)