Hirdetés

Egyes döntések akár 500 órára is kitolhatják a Starfield hosszát

|

De más fontos részleteket is elárult a monumentális űreposzt fejlesztését vezető Todd Howard.

Hirdetés

Nemrégiben átfogó bepillantást nyerhettünk a Starfield univerzumába és játékmenetébe az Xbox Games Showcase utáni Starfield Direct során. A műsort követően azt is megtudtuk, hogy a játék képfrissítési rátáját 30 fps-re lesz korlátozzák a jelen generációs Xbox Series X konzolokon is, amibe többen is beleálltak, a minap pedig valaki petíciót indított, hogy tegyék PlayStation 5 exkluzívvá a játékot. Zajlik hát az élet a Microsoft idei évre szánt legnagyobb megjelenése körül, amiről nemrégiben Todd Howard osztott meg további érdekes információkat.

A legutóbbi beszélgetés során a játék tervezője arról számolt be, hogy bizonyos döntések, amelyet a kalandozásunk elején hozunk majd, akár 500 órányi játékidőt is eredményezhetnek. Howard elmondta, hogy úgy építették fel a Starfield karakteralkotási rendszerét, hogy több száz órányi tartalmat biztosítson azoknak a játékosoknak, akik ezt szeretnék.

Hirdetés

A vezető kitért még arra is, hogy miként tanultak és emeltek át dolgokat a korábbi sikerjátékaikból, mint például a Skyrim vagy a Fallout 3. Ezzel kapcsolatban azt mondta, hogy a Bethesda az évek alatt megtanulta, hogy két fontos tényezőt kell szem előtt tartani a karakterek útvonalát illetőleg. Először is Howard szerint kulcsfontosságú az, hogy játék elején választott sajátos tulajdonságok miképp befolyásolják a korai játékmenetet, és mikét jelentenek előnyt a többi karakter tulajdonságaival szemben. A második pedig ezek mentén az, hogy ezen változók hogyan illeszkednek valójában a karakterhez, aminek hatása túlmutat az eltérő statisztikákon.

Howard ezek mellett beszélt még a procedurálisan generált bolygók helyzetéről is, amelyek szintén számos kérdést vetettek fel a rajongókban. Mint kiderült, a Starfield planétái "kézzel készített" helyszíneket tartalmaznak majd, azonban ezek nagyjából 10%-án találkozunk csak az élet bármilyen formájával, ami egyébként még mindig sokkal jobb arány, mint a valóságban a tudomány jelenlegi állása szerint.

Ezzel kapcsolatban az hozta fel, hogy ha például túl sok bázist, vagy tábort generálnak a bolygókra, az elvenne a felfedezés értékéből és túlságosan játékszerűvé varázsolná az élményt. Howard kitért még arra is, hogy megpróbálták megtalálni a megfelelő arányokat ebből a szempontból, és egy olyan világ felépítésére törekedtek, amely mindig tartalmaz majd valami izgalmas és felfedezésre váró dolgot magában. 

Ti mit gondoltok, vajon 500 óra után is tud majd újat mutatni a Bethesda szerepjátéka?

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)