Hirdetés

Elveszíti tartalma kétharmadát az Amazon lövöldéje

|

Nem sokkal azután, hogy elrajtolt a Crucible, úgy látta jónak a fejlesztőcsapat, ha kettőt átmenetileg kiiktat a három játékmód közül.

Hirdetés

Négy évvel ezelőtt még eliminációs jellegű (értsd: az nyer, aki utolsóként marad talpon) TPS-ként jelentették be a Crucible-t, de mire idén májusban végre napvilágot látott, úgy átalakult, hogy még az édesanyja sem ismerne rá. Voltaképp a MOBA-khoz elég közel álló, csapatalapú lövöldévé avanzsált, és rögvest három játékmódot is kínált közönségének.

Hirdetés

Még egy hónap sem telt el, de ezek közül a játékosok visszajelzései alapján kettőt ideiglenesen eltávolít a képletből a Relentless csapata, így búcsút inthetünk a battle royale-szerű Alpha Huntersnek (nyolc, egyenként kétfős csapat vadászik egymásra), akárcsak a Harvester Commandnak (két, nyolcfős csapat részvételével zajló területfoglalás). Csakis a Heart of the Hives marad elérhető, amelyben a játékosoknak gigantikus teremtményekkel is meg kell küzdeniük a rivális csapatok mellett, és az a formáció nyer, amelyik a leghamarabb gyűjti össze három gigász szívét.

Mivel utóbbi messze a legnépszerűbb a fejlesztők szerint, ezért egyelőre ezen belül tervezik finomhangolni a játékmechanikák dizájnját, ami egyszerűbb feladatnak ígérkezik, mintha három mód között kellene megosztani az erőforrásokat. A stúdió nevében nyilatkozó Colin Johanson szerint mindig is úgy tervezték, hogy a Crucible első szezonját megelőző időszakban viszik véghez a szükséges változtatásokat, de elismerte, hogy az ezzel kapcsolatos szándékukat ügyesebben kellett volna a közösség tudtára adniuk. Ha majd azt tapasztalják, hogy a játékosok elégedettek munkájuk eredményével, akkor végre elrajtolhat az első szezon.

Az ütemezett fejlesztések között szerepel a hangkommunikáció, a megadás lehetősége, az AFK-zó játékosokról gondoskodó rendszerek, javított ping-rendszer és minitérkép. Szintén további szeretetet igényel a srácok részéről a képfrissítési ráta, a találati visszacsatolás, a játékostársítás (más néven meccskeresés), és az újoncok bevezetésének procedúrája. Később sort kerítenek a térkép átalakítására, custom game támogatásra és a közösségi funkciók fejlesztésére is, nem beszélve az aktív játékosbázis tagjaiban felmerülő igényekről.

Ti kipróbáltátok már a Crucible-t?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)