Hirdetés

Ennyi volt: a Microsoft nem készít többé Xbox One-ra játékot

|

A vállalat mostantól az Xbox Series X/S-re koncentrál, de van valami, ami segíthet az Xbox One-tulajoknak.

Hirdetés

Mindig elérkezik az a pillanat, amikor az előző generációs konzolokat maga mögött hagyja a játékipar, és maximum a legnépszerűbb sportjátékok kiadói gondolnak azok tulajaira. Xbox 360-as játékok sem készülnek már, hiszen haladni kell a korral, és hamarosan el fogunk jutni arra a pontra, amikor már egyetlen játék sem fog megjelenni Xbox One-ra. A Microsoft komoly lépést tett efelé. 

Az év hátralévő részében olyan multiplatform címek érkeznek még Xbox One-ra is, mint az Exoprimal, a The Expanse: A Telltale Series, a The Texas Chain Saw Massacre, az Armored Core VI: Fires of Rubicon, a The Crew Motorfest vagy az Assassin's Creed Mirage, de olyan belsős címek nem, mint a Forza Motorsport, a Starfield, a Senua's Saga: Hellblade II vagy a Microsoft Flight Simulator 2024.

Hirdetés

Az Xbox Games Studios vezetője, Matt Booty megerősítette az Axiosnak, hogy az összes közelgő belsős fejlesztésük kizárólag a jelenlegi generációs konzoljaikra, Xbox Series X-re és Xbox Series S-re készülnek. Booty elmondta, hogy régebbi, de folyamatosan frissülő alkotásokat továbbra is támogatják majd, mint amilyen a Minecraft, de az új first party címek nem fognak jönni a Xbox One-ra, amelyet lassan 10 éve, 2013. november 22-én dobtak piacra. Az Xbox One-tulajok azonban nem maradnak teljesen magukra, a Microsoft egy kiskaput lehetővé tesz nekik ezentúl is: a cloud gamingnek köszönhetően a Series X-es játékokat streamelhetik majd a konzoljukról. 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A generációk közötti átmenet most különösen lassú volt, többek között olyan tényezők miatt, mint a készlethiány (és nem csak az Xbox esetében, hiszen még a Sony olyan új exkluzívjai is megjelentek PlayStation 4-re is, mint a God of War: Ragnarök és a Horizon Forbidden West). Booty emellett a fejlesztési idő megnövekedését hozta fel példaként, hiszen míg korábban 2-3 évbe telt egy AAA-játék elkészítése, addig mára 4-5-6 évbe is fájhat, valamint szerinte nagyobbak lettek az elvárások is. 

Ti mit gondoltok minderről?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)