Hirdetés

Eredetiség nélkülözve - Elveszett kritika

|

Amanda Seyfried ismét bizonyítja - ezúttal egy thrillerben - hogy színészileg inkább a felnőtt filmiparban lenne a helye, semmint az álomgyárban.

Hirdetés

Nézzük csak meg jobban, Seyfried kisasszonyt: őzike tekintet, telt ajkak, mesterkélt színészi játék. Az ég is pornósnak teremtette, de Kovi helyett valamiért az álomgyár figyelt fel rá, ami a Mammai Mia! maníros teljesítményénél még nem volt különösebben zavaró (ahogy a Bajos csajok butus szőkéjénél sem), de azóta Hollywood megpróbál belőle sztárt faragni, ami nem megy olyan vállalhatatlan filmekkel, mint a tavalyi Lány és a farkas vagy most az Elveszett.

Jill képtelen feldolgozni, hogy korábban elrabolták, és fogva tartották egy mély veremben. Ugyan sikerült megszöknie, de azóta se lel nyugalomra: nővérén kívül nem enged magához közel senkit, szabad idejében önvédelmet tanul, vagy a helyi erdőt járja, hogy bárminemű nyomra leljen. Egy nap nem találja nővérét, és meg van győződve arról, hogy egykori gyilkos fogva tartója áll az emberrablás mögött is, ezért a rendőrséghez fordul, de azok nem hisznek neki. Ezért a lány kénytelen saját kezébe venni az ügyet.

A kritika folytatása a CineStar honlapján olvasható.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)