Hirdetés

Újabb tehetséges fejlesztő távozott a Valve-től

|

18 hónappal az érkezése után az egykori LucasArts főnök szakított a Valve-vel. Lehet, hogy a Half-Life 3 miatt?

Hirdetés

Clint Hocking tervezőként meghatározó szereplője volt a Splinter Cell széria fejlesztésének, kreatív igazgatóként pedig részt vett a Far Cry 2 munkálataiban is, azonban 2010 májusában elhagyta a Ubisoftot, hogy augusztusban a LucasArts fedélzetére léphessen és részt vegyen egy titokzatos projektben.

Hocking 2012 júniusában - még azelőtt, hogy októberben a Disney felvásárolta volna a céget - lépett le addigi munkahelyéről, de azt nem mondta el, hogy min dolgozott két éven keresztül és mivel a LucasArts jelenleg is számtalan kiadatlan projekttel rendelkezik (lásd Star Wars 1313), így megeshet, hogy erre már nem kerül sor a jövőben.

A dizájner 2012 júliusában újabb csapathoz szegődött, ezúttal a Valve volt a kiszemelt, azonban arról fogalmunk sincs, hogy min dolgozott, bár a lövöldék terén szerzett tapasztalata alapján a sajtó azt remélte, hogy tehetségét a Half-Life 3 vagy a Left 4 Dead 3 körül kamatoztatja. Végül elérkeztünk legutóbbi hírünkhöz, mely szerint Clint nem kíván többet a Valve lobogója alatt dolgozni, a pletykák szerint távozása összefügg a Half-Life 3 folytonos elodázásával.

Szerintetek is ez lehetett a fejlesztő kilépésének a hátterében?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)