Hirdetés

Félelmetesen élethű emberek jönnek az Unreal Engine 5.2-nek köszönhetően

|

Nincs többé buta lapként viselkedő ruházat és poligonos testrész.

Hirdetés

Az Unreal Engine 5 szabályosan rárúgta a világra az ajtót a 2021 végén kidobott The Matrix Awakens-szel, amely láttán sokaknak tátva maradt a szája. A grafikai motort persze azóta is folyamatosan fejlesztik, napjainkban már az 5.2-es verziónál járnak az Epic mérnökei, akik az engine képességeit még márciusban villantották meg egy ütős demó formájában. Ennek az egyik főszereplője egy menő elektromos autó, a Kaliforniában gyártott Rivian R1T.

Tegnap pedig az Epic Games gépi tanulással felturbózott engine képességeinek demonstrálásával hergelte tovább a videojáték-rajongókat.

Hirdetés

Az alábbi videón jól látható, hogy egy emberi test mozgása hogyan épül fel az Unreal Engine-ben. A digitális figurának ugyanis szabályosan megépítették a csontvázát és az izomzatát is, ezzel sokkal valósághűbbé válnak az egyes testrészek mozdulatai, de például a bőr, vagy ahogy a képsorokon látható, a ruhák viselkedése, gyűrődése, feszülése is sokkal életszerűbb.

Miként a felvételt megosztó Rowan Cheung írja, innentől már csak idő kérdése, hogy egy mesterséges intelligenciával integrálva ez a technológia képes legyen hiperrealisztikus videojáték-karaktereket generálni, például olyan címekhez, mint a sokak által várt GTA VI.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)