Hirdetés

Felgyorsították az Alan Wake fejlesztését

|

Drasztikusan felgyorsítja az esztendőkkel korábban bejelentett Alan Wake fejlesztési munkálatait a közelmúltban megkaparintott Umbra Software programcsomag.

Hirdetés

Korábban a Max Payne sorozatot pátyolgató Remedy Entertainment munkabrigádja az Umbra nyújtotta renderelési technológia alkalmazása mellett voksolt, melynek köszönhetően leredukálódik az akciójáték fejlesztésére fordított időkeret. A cross-platform támogatású Umbra megsokszorozza az Xbox 360 renderelési teljesítményét, valamint optimalizálja a támogatott platformok képkocka per másodperces értékét.

Mindent összevetve a fejlesztők fokozottabban koncentrálhatnak a vizuális elemekre és részletesebben kidolgozhatják a játék környezetét. Korántsem világszenzáció az Alan Wake fejlesztése folyamán hasznosított renderelési technológia, ugyanis az EVE Online, a Lord of the Rings Online valamint a későbbiekben megjelenő Dragon Age: Origins produktumok szintén az Umbra Software termékét alkalmazzák. Valamikor 2010 tavaszán számíthatunk az Alan Wake megjelenésére PC és Xbox 360 platformokon.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)