For Honor - bukdácsolnak a szerverek

|

A Ubisoft látszólag elmérte, mekkora lesz az érdeklődés a For Honor iránt. A matchmaking nem úgy működik, mint ahogy kellene.

Annak ellenére, hogy egy olyan játéknál, amiben kettőnél több játékos vesz részt egy meccsben, nem jó ötlet a peer-to-peer használata, a Ubisoft úgy döntött, nem kellenek dedikált szerverek a For Honorhöz. A béta alatt láttuk, hogy ez így nem igazán jó, a játék egy meccs alatt többször is megállt egy kicsit, de remélhetőleg idővel lesz valami megoldás a problémára. 

Most viszont egy másik gonddal kell megküzdenie a fejlesztőknek. A matchmaking szerver ugyanis nem tudja maradéktalanul kiszolgálni a kezdeti rohamot, PC-n, PS4-en és Xbox One-on is nehéz játékot találni. Az ellenfelek és csapattársak keresése általában csatlakozási hibákkal száll el, sőt, valószínű, hogy a főleg Xbox One-on gyakori "Requirements not met" hibaüzenetet az okozza, hogy aki egyedül akar játékba csatlakozni, a For Honor azt nem érzékeli az egyszemélyes party vezetőjének. Pedig más nem lehet, ugye.

Várjunk még egy kicsit, hátha hamar helyre jön. Egyelőre sem a For Honor, sem a Ubisoft Support twitterén nem posztoltak semmit az üggyel kapcsolatban.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)