Hirdetés

Győzött a népharag, a Blizzard beismerte, hogy elbarmolta a Diablo IV frissítését

|

A Season 1 érkezését előkészítő patch rengeteg játékos élményt tette tönkre.

Hirdetés

Nem látunk bele a fejlesztők fejébe, de azt nehezen tudjuk elképzelni, hogy szándékosan szabotálnák a saját alkotásuk sikerét. Márpedig épp akkor forrtak fel az indulatok a Diablo IV körül, amikor az Activision Blizzard győzelmi jelentésben kürtölte világgá, hogy még sosem voltak ennyire jók a Blizzard bevételei, amiről nyilvánvalóan a június elején debütált ARPG tehet.

A kasztok nerfelése, különösen a korábban kiváló, most viszont már nem túl acélos sorcereré sokaknál kiverte a biztosítékot, és mindez értelemszerűen beárnyékolta az endgame tartalmakat kibővíteni hivatott első szezon, a Season of the Malignant rajtját is.

Hirdetés

Ahogy azt sejteni lehetett, a tiltakozásukat nemcsak felháborodott tweetek formájában fejezték ki a játékosok, hanem szőnyegbombázást is indítottak a Diablo IV ellen, minek következtében a PC-s verzió felhasználói értékelése 2.2-n áll a Metacriticen, a PlayStation 5-ös pontszám 1.9, az Xbox Series X|S-es 3.4 a hír írásának pillanatában. 

Nem csoda hát, hogy a Blizzard gyorsan tartott egy livestreamet a játék rendezője, Joe Shely, valamint Joe Piepiora társrendező és Adam Fletcher közösségi vezető részvételével, aminek az ominózus 1.1.0-ás patch volt a témája. Elismerték, hogy rosszul sült el a frissítés, és a vásárlói visszajelzésekre hallgatva megígérték, hogy soha többé nem fognak hasonlót kiadni. Belátták, hogy hogy a játékoskarakterek erejének mérséklése sosem tesz jót az élménynek.

Úton is van tehát az 1.1.1-es tapasz, amelyre két héten belül számíthatunk. Erről a július 28-ára beharangozott következő livestream során többet is megtudunk majd, de az már biztos, hogy igyekeznek helyrehozni, amit elrontottak. A barbár és és a varázsló kasztok jelentős erősödésére számíthatunk. Ezen felül a patch módosít a szörnyek sűrűségén a Nightmare Dungeonökben és a Helltide-okban, kibővíti az inventoryt, valamint 40 százalékkal mérsékli a respec költségét. Ettől azt remélik, hogy bátrabban kísérleteznek majd a játékosok új buildekkel. Helyreállítják a karakterfejlesztés korábbi ütemét, mert sokan panaszkodtak arra, hogy a frissítés óta látványosan lelassult az XP-gyűjtés.

A srácok azt is vállalták, hogy a jövőben kiszámítható módon, az új szezonok indulásával kötik majd össze a metát megváltoztató nagy frissítéseket, valamint sokkal nyíltabban fognak kommunikálni a patchek hatásairól, legalább egy héttel az élesítésük előtt tudni fogjuk, hogy mire számíthatunk.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)