Hirdetés

Háború a GameStarban, új CoD és Jack Bauer újratöltve - mi történt a héten?

|

Ugye már kiolvastátok a 2014/01-es GameStar magazint? Ugye jó volt? Akkor gyorsan át is futhatjuk, hogy mi történt egyébként még a héten, bár nyilván semmi nem lehetett annyira izgalmas, mint mi.

Hirdetés

Chava és Mocsy elégedett szuszogása, higgadt légzése arra utal, hogy megint megjelent egy GameStar. A cikk végén természetesen visszatérek majd az ehhez kapcsoló - már talán formaságnak is nevezhető - ivós játékra, de nem akarom elsietni a dolgokat, minden buli sokkal jobb, ha nem úgy kezdődik, hogy a határokat nem ismerő srác kettő perc alatt padlóra küldi magát, lerókázza a vécé falát, majd a kanapén horkolva tölti az egész éjszakát. Ismeritek ezt a típust? Ő az, aki reggel hatkor felül, megkérdezi, hogy mennyi az idő, aztán annyit mormol oda, hogy „fasza volt a buli", és eltotyog. Az én időmben minden házibuliban volt egy ilyen arc, pedig akkor még nem is mondtam ilyen sokszor, hogy „Vegyetek GameStart!" Na de hol is tartottunk?

Szóval itt van 2014 első GameStar magazinja, és egy steames Darksiders teljes játék repül hozzá ajándékba (ahol az apokalipszis lovasa, War mutatja meg minden kedves flótásnak, mi fán is terem a harc), valamint World of Warplanes kód repülővel és 300 arannyal is megilleti az egyszeri GS olvasót, ki volt oly vitéz és nemes, hogy minket választott az ilyen nehéz időkben is. Úszunk a szeretetben. Valahogy így...
 

Lezárult a legutóbbi mémpályázatunk és volt egy remek GameNight is, ahol már tényleg alig lehet elférni a sok játékra éhes emberkétől, és ez remek helyzet. El is indult jól egy külön Facebook csoport, hogy még könnyebb legyen a havi ingyenes rendezvényhez kapcsolódó párbeszéd veletek, csak egy lájkra van tőletek az egész. Ha pedig arra is kíváncsiak vagytok, hogy a pénteki buli után mivel lazultunk a gép előtt, akkor erre tessék fáradni. Ennyit rólunk, beszéljünk egy kicsit a hét érdekességeiről is, amelyet én teljesen szubjektíven szűrök, természetesen a kommentek között más témák felvetését is örömmel látom, ha véletlen kimaradt volna valami. Például ha valakinek van ehhez hasonlóan zseni easter egg sztorija, akkor annak külön örülök - régen is szerettem az ilyen gyűjteményeket.

Persze vannak ennél fontosabb dolgok is. Például befutott a Thief gépigény, nem tűnik túlságosan vészesnek. A Titanfall alfa is elrajtolt (persze nem jutott mindenkinek kulcs, megy is a hiszti a sok szerencsétlen nyomorult egomán világában), ennek csak örülni tudok, az idei év egyik nagy kérdőjele számomra ez a játék, alig várom, hogy többet tudhassak meg az élményről. Chava Wasteland 2 bétatesztje is felkeltette az érdeklődésemet, de a next-gen Call of Cthulhu, az átkeresztelt Incognita, és az új Hitman is izgalmasnak tűnik, és akkor a Plants vs. Zombies: Garden Warfare új kedvcsinálójáról már nem is mondok semmit, magáért beszél a cucc.

Semmi értelme, de imádom. Egy next-gen Tetrisnek sincs semmi értelme, imádni sem tudom annyira. A Ubisoft leszerződött a The Tetris Companyvel, aminek köszönhetően Playstation 4 és Xbox One gépekre lesz majd Tetris - ez volt a hét nagy híre arrafelé. Én nem látom, hogy a kilencvenes évek elején vécés játékra optimalizált kínai Tetris kézikonzolok óta mi lett jobb ebben, amiért érdemes mindenre erőltetni, ők tudják. Bezzeg a Dark Souls II-t várhatjuk az újabb generációra, addig majd pakolgatjuk egymásba a formákat unottan. Egyébként a Tetris kapcsán mindig ez az emlékezetes acapella műsor jut eszembe, ahol nem csak énekkel, hanem mozgással is sikerült pár klasszikust (köztük nem meglepő módon a Tetrist) feleleveníteni:

Zsenik. Ahogy azok a modderek is, akik a Grand Theft Auto V világát szépen belepréselték a GTA 4-be. Ide kattintva mozgás közben is megcsodálható munkájuk, vagyis a GTA 5 PC változata. Persze az élmény nem teljes, hiszen sem a sztori, sem a lehetőségek nem járnak hozzá, de Los Santos legalább szép. Ez is valami. Ha pedig valaki az autentikusabb dolgokat szereti, annak máris itt a Grand Theft Auto: San Andreas mobil teszt, amelyből kiderül, hogy igenis érdemes zsebben is hordani a gengsztereket. Hamarosan egyébként Cortanat is, ha esetleg lázba hoz valakit a Microsoft saját Halo-specifikus Sirije. A Minecraft: Pocket Edition nem hivatalos beszerzésével viszont érdemes vigyázni, a telefonunk emelt díjas SMS-eket kezd el küldözgetni, ha engedünk a csábításnak.
 

Egyébként ha már szóba került Cortana, akkor a hét egyik nagy keserűsége, hogy lehetett volna egy Ridley Scott által készített Halo film, aztán viszonylag gyorsan kiderült, hogy egyelőre egyáltalán nem lesz Halo film. Az új Tekken mozi bejelentése sem volt problémamentes, ugyanis az egyetlen bejelentett szereplőről kiderült, hogy nem is fog szerepelni a Tekken folytatásban. Azt pedig nem is részletezném, hogy mennyire pocsék gondolat a BioShock film nélküli világ (márpedig ebben élünk még egy jó darabig), ezeket a látványterveket nézve kicsit fáj azért ez nekem. 
 

Amúgy pedig biztos, hogy jó film lenne? Vajon mennyire realisztikusak a videojátékok? És ha már itt tartunk: miért van az, hogy az online álarc mögött sokkal több szarságra képes az ember, mint egyébként saját arcát vállalva? A héten olvastunk egy érdekes kutatást arról, hogy miért hajlamosabb mindenki csalni a játékokban (és persze itt az online közösségeken van a hangsúly), vagyis hogyan hajlik könnyebben a gerinc, ha nem kell adnunk az arcunkat hozzá. Mondjuk én azt sem értem, hogyan lehet milliókat keresni Dota 2 és Team Fortress 2 tárgyakkal, de ilyen is van, akkor miért éppen a csalás maradna ki az online közösségi élet furcsa dolgai közül? Majd megkérdezem ezt Gabe Newelltől, ha eleget adakozok hozzá. Sőt, akkor már a megváltozott Steam kontroller és a Valve jövője kapcsán is lenne mit kérdeznem...
 

És mi az, ami még foglalkoztat? Hogy milyen lesz a Destiny, hogy milyen lesz az Evolve (a kasztokat már elkezdtük szépen bemutatni itt és itt), hogy mi a búbánatért nem kell a Disneynek a Star Wars 1313, hogy milyen király érzés lehet World of Warcraft: Warlords of Draenor előfizetőnek lenni, hogy mekkorát bukhat még a Nintendo, hogy vajon tényleg olyan megnyerő lesz-e a Dragon Age: Inquisition, mint amilyennek lefestik, hogy mit is remélhetek a No Man's Sky nagyon nagy ígéreteitől, hogy mennyire keménykezűek a Riot háza táján, hogy milyen meglepetéssel is készülnek a Star Wars: The Old Republic fejlesztői, és hogy milyen lesz majd az új Call of Duty. Merthogy valami készül, erre utalnak jelek. A Call of Duty: Modern Warfare 3 társfejlesztője, a Sledgehammer Games új álláshirdetésekkel bombázza a piacot, de azt még nem tudni, hogy vajon MW4, Black Ops 3 vagy Ghosts 2 készül-e, vagy esetleg mernek elszakadni, valódi újdonságot kitalálni. Persze az is lehet, hogy be kell érnünk ennyivel...
 

A végére hagytam a számomra legérdekesebb témát. Nem az Oscar 2014 lesz az, pedig arról is lehetne beszélni nem is keveset, de Szada kolléga jobban otthon van ebben a témában, vele érdemes társalogni. Engem az érdekel, hogy milyen lesz a nagy visszatérő Jack Bauer. Bolondja voltam a 24-nek, de azért már bőven túlszántotta a befogadókészségemet a soha nem evő, soha nem ürítő, 15 perc alatt a legdurvább kínzásból magához térő, reklámidő alatt bárkit feláldozó ügynökünk, és nem tudom, az új modell mit hoz majd ki belőle. Ti mit gondoltok, Jack méltó lesz régi nagy híréhez?
 

Volt még hír bőven, de én már csak emelem poharam rövid fohász után a világbékére az év első GameStar magazinjára. Köszönjük nektek, hogy az idén 15 éves magazin még mindig itt lehet. Szóval erre most iszunk, és ehhez csak annyit kell már csak mondanom: „Vegyetek GameStart!"

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)