Hirdetés

HALO Reach - legnagyobb marketing költségvetésű Microsoft játék.

|

Már a Halo 3-ra is elég sokat költöttek 2007-ben, most a Reach nagyobb marketing költségvetést kapott.

Hirdetés

Sajnos pontos számok nem derültek ki, de körülbelül utána lehet számolni, ha a Halo 3 esetében 6,5 millió dollár volt a marketing költségvetés, most a Halo: Reach esetében mennyi lesz.

Tavaly a Microsoft játék-diviziója 12 millió dollárt költött marketingre... A mostani Halo: Reach reklámkampány része lesz speciális HALO csomagolású (és persze nyereményjátékos) 300 millió palack (üveg/doboz) Mountain Dew üdítő, 30 millió tasak Doritos snack, UFC verekedős liga támogatása, élő TV Spotok és egy, a közönség által távirányítható robot San Franciscoban. S gondolom még reklámok magazinokban, websitokon stb...

A Halo: Reach szeptember 14-én jelenik meg Xbox 360-ra.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)