Hirdetés

Halo Reach - Majdnem lett űrharc a multiban

|

Már működött a multis űrharc, de nem ütötte meg a Bungie által felállított mércét

Hirdetés

A Bungie elismerte, hogy a Halo Reach fejlesztésének korai szakaszában volt versenyszerű űrharc a multiplayerben, de az végül kimaradt a boltok polcaira került végleges verzióból.

A játékmenet nagyjából megegyezett a „Long Night of Solace" küldetésben tapasztaltakkal, mikor a Reach bolygó körül ólálkodó Covenant űrhajókkal csatáztunk az űrben. „Időről-időre viccelődtünk a dologgal, és még egy kezdetleges működő verziónk is volt belőle a korai fejlesztéskor." -mondta Marcus Lehto kreatív igazgató. „De a mechanizmusok elég butácskák voltak és hamar rájöttünk, hogy ez a játékélmény nem az, amit mi célnak tűztünk ki magunk elé, és nem igazolja azt a munkát, amit belefektettünk." Mi azért kíváncsiak lettünk volna rá...

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)