Hirdetés

Hamarosan a Battlefield 2042 karakterei is úgy működnek majd, mint az előző részekben

|

A jelek szerint a DICE tényleg nem mondott le a játékról.

Hirdetés

Valószínűleg nem árulunk el nagy titkot, ha elmondjuk, a Battlefield 2042 polírozatlanul, rendkívül sok buggal és átgondolatlan játékmechanikák tömkelegével jelent meg. Még szerencse, hogy a kezdeti magyarázkodás után az EA és a DICE tényleg nekilátott rendbe tenni a játékot. Azok ugyanis, akik bizalmat szavaztak a multiplayer lövöldének, és kifizették az árát, megérdemlik, hogy egy szépen kipofozott, funkciókban és tartalomban gazdag játékban üthessék agyon az időt a következő rész érkezéséig.

Nem titok, hogy a Battlefield 2042 eredetileg battle royale játéknak indult, az EA azonban a fejlesztés egy pontján kifarolt az ötlet mögül és visszaterelte a klasszikus Battlefield recept felé az alkotást. Ennek köszönhetően lett a végeredmény olyan, amilyen, és szorul rá arra, hogy a megjelenés óta folyamatosan javítgassa a DICE. Ennek a törekvésnek a példás jele a karakterek alapos átalakítása is.

Hirdetés

Hiába váltak be a a Battlefieldekben a karakterosztályok, a 2042 tervezésekor inkább hősökre támaszkodó rendszert akartak létrehozni, ez viszont nem is sülhetett volna el rosszabbul. Végre a fejlesztők is elismerték ezt, ezért most a már régről ismert osztályokba sorolják a meglévő karaktereket, minek következtében a különböző szerepekhez exkluzív felszerelés-használati jogok tartoznak, ahogyan annak mindig is lennie kellett volna.

A karakterek különleges képességeik megmaradnak, egyes felszerelések azonban bizonyos osztályokhoz lesznek kötve, így nem lehet majd bármilyen csomagot összeállítani. A SOFLAM például a változtatás élesítése után kizárólag a mesterlövészek kiváltsága lesz, gyógyítani pedig csak a medicek tudnak majd.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

A második szezon további újdonságokat tartogat, többek között érkezik 3 új fegyver, két első számú és egy pisztoly, továbbá két megjelenéskor is elérhető pálya (Orbital és Renewal) is ráncfelvarrást kap, ahogyan az nemrég Kaleidoscope-pal történt.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)