Hirdetés

Hatalmas adag infó szivároghatott ki a Grand Theft Auto VI-ról

|

Először nem tűnt hihetőnek, a szivárgás óta azonban más források is megerősítettek bizonyos részleteket.

Hirdetés

Nem ritka a videojátékok világában, hogy akár az első hivatalos kommunikáció előtt napvilágot lát valami egy készülő projektből, és ugyan a Rockstarnál kínosan ügyelnek arra, hogy semmi ne jusson ki a stúdió falai közül, könnyen lehet, hogy most egy régi fejlesztőjük megunta a titkolózást és alaposan kiteregetett a Grand Theft Auto VI-tal kapcsolatban.

Két héttel ezelőtt megjelent egy méretes 4Chan poszt, ami a Rockstar következő nagy játékának részleteit boncolgatta, akkor azonban úgy gondoltuk, nem éri meg írni róla, hiszen valószínűleg csak egy kis figyelmet akart magának a posztoló.

Hirdetés

Azóta azonban több részletet is megerősítettek más, bizonyítottan megbízható források, így visszanyúltunk a júliusi poszthoz, hogy összeszedjünk nektek mindent, amit elvileg egy Rockstaros fejlesztő írt ki magából a 4Chanre. Vegyetek egy nagy levegőt, és csapjunk bele.

  • A térképet Florida inspirálta, egy felturbózott Vice City + egy kisebb, Kubára emlékeztető terület.
  • Egyes küldetések még Liberty Citybe is elvisznek, ide azonban csak a feladatok során juthatunk el.
  • A sztori az 1970-es és 1980-as évekből építkezik, de az online része napjainkba ültetett.
  • A Red Dead Redemption 2-höz hasonlóan a GTA VI sztorija is epizódokból áll majd.
  • Két főszereplő:
    • Olasz-amerikai férfi: napbarnított, kb. 185 cm magas, fekete, fényes haj.
    • Kubai nő: fiatalon került az Egyesült Államokba, kb. 167 cm magas, fekete haj, egy kubai színésznőről mintázták.

  • 97 sztoriküldetés, amiket nagyjából 60 óra alatt lehet teljesíteni az átvezetőkkel együtt.
  • További 41 mellékküldetés.
  • Minijátékok, szabadidős tevékenységek:
    • Bowling
    • Pingpong
    • Tenisz
    • Darts
    • Úszás
    • Roller Derby (görkorcsolya kontaktsport, nézzetek bele, megéri)
    • Autóverseny
    • Hajóverseny
    • Strandlabda
    • Önbíráskodó küldetések (csak a női karakterrel)
    • Mozi
    • Színház
    • Étterem
    • Randik
    • Tánc (szórakozóhelyeken)
    • Szörf
    • Repülő iskola

  • Körülbelül 311 irányítható jármű, az autók vezetési élménye a GTA IV és a GTA V között helyezkedik el.
  • Minden jármű aprólékosan kidolgozott törésmodellel lesz ellátva (váz, szárnyak, kerekek stb.).
  • Néhány sérülés kihatással van a vezethetőségre is.

  • Teljesen új, rendkívül kifinomult MI.
  • Az NPC-k saját élettel rendelkeznek, napi rutinjuk is van.
  • A játékos interakcióba léphet az NPC-kkel egyszerű parancsokon keresztül.
  • Az NPC-k is kereshetik a kapcsolatot a játékossal.
  • Az NPC-k megjegyzést tesznek a játékos ruhájára, megjelenésére, higiéniájára, testalkatára és a közlekedési eszközére is.
  • Az NPC-k másképp reagálnak a két főszereplőre, ami egyes területeken hatványozottan igaz.

  • Az időjárás valós hatást gyakorol a környezetre.
  • Az utakat elmoshatja az eső, a vihar pedig fákat és villanyoszlopokat csavarhat ki.
  • Rossz környezeti feltételek miatt komplett területek válhatnak elérhetetlenné.
  • Melegebb napokon megnő az aktivitás a partszakaszokon, az időjáráshoz az NPC-k öltözete is alkalmazkodik (rövid nadrág, bikini stb.).

  • A környezet rombolhatósága jelentősen megnő, de nem lehet teljesen lebontani az épületeket.
  • Az okozott károk egy idő után javításra kerülnek, ha a játékos távol marad a területtől.
  • Nincs több láthatatlan, vagy fizikával nem rendelkező környezeti elem (például egy bokron áthajtáskor elhajolnak és törnek is el ágak).
  • Megfelelő erővel kidönthetőek lesznek a fák (nagy sebességű ütközés, robbanás, stb.).
  • Az elszáradt fű, fák és egyéb tereptárgyak gyúlékonyabbak.
  • Minden épület rombolható ablakokkal szerelt, az üveg is élethű fizikát kapott, a legtöbb létesítmény pedig belülről is bejárható.
  • Azok a belső terek, amelyeket felfedezhet a játékos, egyedi textúrákkal és elemekkel is rendelkeznek.
Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GameStar közösség tagja? Gyere a GameStar Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

  • A két irányítható karakter haja és a férfi szakálla folyamatosan növekszik (mint az RDR 2-ben).
  • Ezek gondozása fodrásszal, borotválkozással, tisztálkodással és edzéssel egybekötve növeli a pozitív interakciókat számát.
  • A főszereplők konditeremben fejleszthetik a fizikumukat (dzsúdó, boksz stb.).
  • A túlzásba vitt gyorskaja elhízást okoz.
  • A karakterek testreszabása több szintű:
    • A ruhák többféle módon hordhatók, egy ing például kigombolható, a nadrág felhajtható és így tovább.
    • A frizurák szintén testreszabhatók, nem csak előre meghatározott stílusok közül lehet választani, azokat tovább lehet finomítani ízlés szerint.
  • Futással, úszással és egyéb tevékenységekkel is hatást lehet gyakorolni a karakterek attribútumaira.
  • Az ingatlanok is testreszabhatóak:
    • Mindkét karakter rendelkezik egy otthonnal, ami magasabb szinten alakítható, de mellette több ingatlant is megszerezhet, amiket kisebb mértékben ugyan, de szintén lehet módosítani.

  • 62 használható fegyver.
  • A fegyverek elhasználódnak, karbantartani fegyverboltban, vagy otthonunkban tudjuk őket.
  • Az elhasználódás kihatással van a fegyverek működésére (például beragadhatnak).
  • A harcrendszer a GTA V gyors mechanikái és a Red Dead Redemption 2 fizikája között mozog.
  • Vér és közepes deformálódások is lehetségesek (direkt bozótvágó találat, közeli shotgun lövés stb.).

  • 12 állandó rádiócsatorna, ebből kettő beszélgetős adó.
  • Visszatér a FLASH F.M. (azonos név és hasonló zenei stílus, de nem a Vice City adójának másolata).
  • Több száz licencelt zene.
  • A két főszereplő tevékenysége hatással van a rádiók adására (bizonyos küldetéseket, vagy kiemelkedően nagy felfordulásokat említhetnek adásban).

Végül, de nem utolsósorban néhány további részletet is megosztott a névtelen, állítólagos Rockstar Games alkalmazott.

  • A teljes térkép körülbelül 103 négyzetkilométer. (A Red Dead Redemption 2 például 75 négyzetkilométeren játszódik).
  • 47 állatfaj tűnik fel a játékban.
  • A férfi főszereplő testvérének van egy papagája.
  • Van egy vicces utalás a Karate kölyökre, egy fazon az Anaconda Adam's Dojóból megpróbálkozik a daru rúgással, de meglövik.
  • Van egy rejtett küldetéssorozat, ami egy jóképű, de furcsa fickón keresztül aktiválható. Ezt a The Night Stalker, vagy magyarul Az Éjszakai Vadász névre keresztelt sorozatgyilkos inspirálta.
  • Ha a játékos nem egyedül furikázik, utasa elkapcsolhatja a rádiócsatornát, ha nem kedveli, ami éppen szól.
  • Visszatérnek a hatalmas kocka telefonok a főszereplők kezeibe.
  • Lesz mindenféle konzolspecifikus optimalizáció (haptikus visszajelzés, 3D hangzás stb.).

Ennyi. Nem bánnánk, ha ennek a nagy része tényleg igaz lenne, hiszen ezek a pontok nagyon izgalmas képet festenek egy esetleges játékról, de ne feledjétek, abszolút semmi sem támasztja alá a szivárogtató hitelességét azon kívül, hogy az elmúlt napokban ezt-azt más, talán hitelesebb források is megerősítettek. Na jó, egy morzsát hagytunk a végére. Ha tényleg igazat beszél a Rockstar téglája, a Grand Theft Auto VI megjelenését valamikor 2024 végére tervezik.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)