Advertisement
Hirdetés

Kojima még a szájszaggal is játékot akart csinálni

|

A leheletünknek fontos szerepe lett volna egy koncepcióban, de kicsit örülünk, hogy ebből nem lett semmi.

Hirdetés

Hideo Kojima már a korábbi játékaiban is alkalmazott szokatlan megoldásokat, elég csak a Metal Gear Solid sorozat kartondobozos lopakodására vagy a Death Stranding pisilésére gondolni, de az ő produceri felügyelete alatt 2003-ban, Game Boy Advance-ra megjelent Boktai: The Sun is in Your Hand még érdekesebb ötlettel állt elő, ugyanis egy a játék kazettáján elhelyezett szenzor érzékelte a napfényt, és így töltötte fel a játékbeli karakter napenergiát használó fegyverét. 

Kojimának azonban volt egy még különlegesebb elképzelése is: egy frissen előbányászott, 2003-as interjúban azt nyilatkozta a Nintendo Dreamnek, hogy nem csupán a napfényt érzékelő szenzort szerette volna beépíteni a Boktai-ba, hanem egy olyat is prezentált a Nintendónak és Shigeru Miyamotónak, amely a játékosok leheletére reagált volna - például viccesen hozzátette, hogy a játék vámpírjait némi hagymás lélegzettel könnyedén ki lehetett volna nyírni. 

Hogy a leheletet érzékelő szenzor végül nem került beépítésre, az azért van, mert Kojima szerint a csapat többi tagja utálta az ötletet, ráadásul az ingyenes napfénnyel ellentétben ez arra kényszerítette volna a játékosokat, hogy folyamatosan ételeket vásároljanak a továbbjutáshoz. Ti kipróbáltátok volna?

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)