Hirdetés

Hivatalos: jön a SMITE 2, Unreal Engine 5-ben épül újjá az isteni MOBA

|

A konzolosokat sem hagyják ki a buliból, és még a tavasz folyamán elindul a zárt alfa.

Hirdetés

Márciusban lesz tíz éve, hogy nemcsak belépett a League of Legends és a Dota 2 által dominált MOBA-ringbe a Titan Forge Games fejlesztette SMITE, hanem sok más versenyzővel ellentétben állta is a sarat, nem darálta be a túlszaturált piac. Ebben témaválasztása (isteneket és más mitológiai szereplőket irányíthatunk) mellett valószínűleg az is közrejátszott, hogy third person kameranézetet használva akciódúsabb irányba mozdult el a játékélmény, valamint konzolokra is kiadták.

Úgy tűnik azonban, hogy elérkezett az őrségváltás ideje, mivel a Hi-Rez Studios támogatását élvező fejlesztők bejelentették, hogy Unreal Engine 5-ben építik újjá játékukat, ami a PC-sek (Steam, Epic Games Store) mellett a PlayStation 5 és az Xbox Series X|S közönségég is tárt karokkal várja majd. Hogy mikor, az egyelőre rejtély, bár úgy kalkulálnak, hogy a zárt alfa már idén tavasszal kezdetét veheti.

Hirdetés

A sorszámozás ellenére nem egy tradicionális folytatáshoz lesz szerencsénk, az első részből átvett istenek némelyike szinte semmit sem változik majd túl azon, hogy új, szebben csillogó köntöst kap, a többit azonban valamelyest átdolgozzák, beleértve a képességeiket és az egyedi karakteranimációkat is. Persze egy szimpla motorcserénél (az eredeti SMITE Unreal Engine 3-mal készült) többről van szó, a játékmenetet befolyásoló változtatásokra is érdemes felkészülniük a rajongóknak.

Átdolgozzák a térképet, lecserélik a backend és a matchmaking rendszereket, valamint teljesen újratervezik a kezelőfelületet. De talán ennél is nagyobb jelentőséggel bír, hogy eltörlik az első részre jellemző korlátozást, miszerint az istenek csakis olyan tárgyakat tudnak használni, ami passzol a hatalmuk típusához (fizikai vagy mágikus). A karakterekre egyszerre legfeljebb hat tárggyal láthatjuk el, ezek növelik a két alapstatisztikát (erő és intelligencia), amelyek menté rágyúrhatunk egy-egy képességre.

Az már biztos, hogy legalább 5 új istenség csatlakozik a SMITE 2-ben a karakterválasztékhoz, közülük Hecatével ismerkedhetnek meg leghamarabb a játékosok, mivel már az alfában elérhetővé teszik. Ezzel párhuzamosan azt sem árt tudni, hogy az első rész több mint 130 istene csak fokozatosan kerül majd át a SMITE 2-be, a skinek túlnyomó részétől pedig búcsúzhatunk. A fejlesztők szerint egyszerűen túl sok munkával járna mindet (több 1600 készült tíz év alatt). Így tehát újak születnek a régiek helyett, amelyek ráadásul az eredeti SMITE-ban változatlanul elérhetőek maradnak, mivel a csapatnak esze ágában sincs azt lelőni. Sőt egy ideig még frissítéseket is ki szeretne adni hozzá.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)