Hirdetés

Japán BioShock reklám: majdnem félelmetes

|

Japánban meglehetősen rövid, „ijesztgetős” reklámmal próbálják BioShock vásárlásra csábítani a lakosságot.

Hirdetés

Múltkori Street Fighter: The Legend of Chun-Li előzetesünk hozzászólásai között néhány esetben megpróbáltátok visszaadni a Japán nyelvterület sajátosságait, igaz egyetlen olvasónk sem próbálkozott ákombákomnak titulálható írásjelek betáplálásával, fonetikus formában mégis díjnyertes felszólalások születtek. Most következő iszonyatosan rövid videónkban (összesen tizenöt másodpercről beszélünk) megkísérelnek bennünket halálra rémiszteni, ehhez az ázsiai filmes kelléktár egyik legősibbi és legjobban bevált alkatrészét mutogatják premierben: egy édesen-aranyosan vigyorgó kislányt. Japán területeken egészen másfajta jelentés párosul a vízhez, mint például kis hazánkban, esetleg egyéb olyan kultúrákban, ahol a játékosok már összetalálkoztak a BioShock édesen-aranyosan vigyorgó kislánykájával és annak melák apucijával. BioShock reklám kizárólag az önkiszolgáló automaták népének.


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)