Hirdetés

Kilépett a World of Warcraft egyik dizájnere, nem ért egyet a játék irányával

|

Szerinte a World of Warcraft játékosok és a közösség története sokkal fontosabb, mint a játéké.

Hirdetés

Chris Kaleiki 13 évnyi szolgálat után hagyta ott a Blizzardot, ahol a World of Warcraft egyik főbb kasztdizájnereként dolgozott. Az ő nevéhez fűződik a Monk osztály, és rengeteg PVP orientált változás, de például neki köszönhetjük a War Mode létezését, és a Shadowlands Shadow Priest átalakítását is.

A 13 év alatt szinte mindenbe belenyúlt, ami World of Warcraft játékrendszereit illeti, de ez nem jelenti azt, hogy boldog azok jelenlegi állapota miatt.

Hirdetés

Egy nagyjából 15 perces videóban elmesélte távozásának okait. A lényeg, hogy szerinte a játék nem fektet kellő hangsúlyt a játékosokra és a közösségre.

"A Classicban a cél nagyon tiszta volt. A világ a főszereplő, a játékos a sztori, a közösség a tartalom."

Szerinte ezek az értékek még mindig ott vannak, de már korántsem ilyen tiszta a kép. Az új játékrendszerek és a komolyabb sztori fókusz elszívja a levegőt ezek elől, és összemaszatolják a World of Warcraft központi elemeit.

Kaleiki még mindig hisz abban, hogy az MMO stílusú virtuális világok jelentik a jövőt, és ezért a saját jövőjét is ebben képzeli el. Keresni fogja a lehetőségeket, de addig is játszani fogja a Shadowlands kiegészítőt, amivel kapcsolatban meglepően izgatottnak tűnt.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)