Hirdetés

Közkedvelt szinkronszínész erősítette meg, hogy eredetileg a Starfield hőse is beszélt volna

|

A Bethesda elképzelése alapján férfi és női hang közül választhatott volna a játékos. A fejlesztők el is kezdték a munkát a színészekkel, mielőtt más irányt vett a projekt.

Hirdetés

Egyike a játékosokat megosztó nagy kérdéseknek, hogy vajon előnyös-e, ha az általuk irányított karakternek van hangja, vagy az könnyíti meg a beleélést, ha inkább néma marad. Jómagam műfajtól függetlenül mindig is kiábrándítónak tartottam, amikor körülöttem mindenki beszél, csak én hallgatok kukán egy játékban, ezért csalódásként éltem meg, amikor a Bethesda azt követően, hogy a Fallout 4-ben teljesen szinkronizált főhőssel fogadta a játékosokat, 180 fokos fordulattal visszatért a néma leventéhez.

Természetesen ízlés dolga, hogy ki miként vélekedik erről, abszolút érthető, ha valaki inkább azt a megoldást favorizálja, hogy az általa irányított karakter ne szólaljon meg, mert így a dialógusok során a saját hangját képzelheti oda. Mindkét opció mellett szólnak érvek, ahogy ellenük is.

Hirdetés

Az, hogy a Bethesda a Starfield fejlesztése közben meggondolta magát a szinkront illetően, nem újdonság, hiszen Emil Pagliarulo, a sci-fi RPG vezető dizájnere még a premier előtt megosztotta ezt az információt a nyilvánossággal. Ellenben csak most tudtuk meg, hogy kik voltak azok a színészek, akiknek a hangján a főhős megszólalt volna. Elias Toufexis (Deus Ex: Human Revolution, Deux Ex: Mankind Divided, Far Cry Primal) a Twitteren/X-en erősítette meg, hogy bár több hónapnyi felvétel ment a levesbe, a Bethesda őt és kolléganőjét Cissy Jonest (The Walking Dead, The Wolf Among Us, Firewatch) sem akarta elengedni a döntést követően, inkább rájuk bízták egy-egy társkarakter, Sam Coe és Andreja szinkronját.

Toufexis szerint az ilyesmi nem jellemző a játékiparban, akit kiraknak egy szerepből, az rendszerint az adott játékból is repül, emiatt a stúdió kivívta a tiszteletét, és a jövőben is örömmel áll a rendelkezésére. Azt is elárulta továbbá, hogy a játékos karakterének futása és ugrálása közben hallható hangokat az ő közreműködésével rögzítették.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)