Hirdetés

Snake Plissken's ESCAPE - Kurt Russellel sem játszunk már

|

A Namco még 2005-ben dobta volna piacra a valaha volt legtökösebb Snake digitális kalandját.

Hirdetés

Fikarcnyit sem törődve azzal, hogy Metal Gear-rajongók millióinak taposok a lelki világába, a legnagyobb nyugalommal jelentem ki, hogy Snake Plissken megenné reggelire robotostól és cybernindzsástól a teljes szereplőgárdát, aztán Raiden kardjával piszkálná ki a maradványokat fogai közül.

Felháborodásra egyébként még a legvérmesebb Solid Snake-fannak sem lenne oka, mert Snake Plissken bevallottan egyike a számos inspirációnak, amely Kojimára hatott a széria egyes epizódjainak megtervezése közben. A harmadik világháború többszörösen kitüntetett hőse szembekerül az egyre jobban militarizálódó amerikai kormányzattal, rendőrök végeznek a szüleivel és a barátaival. Lényegében minden oka megvan rá, hogy szívből gyűlölje a jó öreg USA-t. Ám egy napon azt kérik tőle, hogy hozza ki az ország vezetőjét a lényegében egyetlen nagy börtönvárossá alakított New Yorkból, de az elnök személyénél is fontosabb egy aktatáska.

John Carpenter és Nick Castle antihőse 1981-ben debütált a filmvásznon (Escape from New York) Kurt Russel alakításában. A film mind a kritikusok, mind a közönség elismerését kivívta, Carpenter és Russel is karrierje csúcsán volt, megalakult Snake Plissken rajongótábora, könyvek és képregények jelentek meg, az 1996-os folytatást (Escape form L.A.) azonban sem ez, sem a parádés szereposztás (Steve Buscemi, Pam Grier, Peter Fonda, Stacy Keach, Bruce Campbell) sem tudta megmenteni a bukástól. A tervezett Escape from Earth mozifilm, és a tévésorozat sem valósulhatott így meg, Snake-ről pedig lassan megfeledkezett a világ.

Nem így a Namco, amely 2003-ban jelentette be Snake Plissken's ESCAPE címmel a két évvel későbbre tervezett akciójátékát, amely az eredeti alkotógárda (John Carpenter rendező, Brenda Hill producer és Kurt Russel) áldásával készült. A Dead to Rights széria első részét fejlesztő Bay Area Studio végezte a munkálatokat, és olyan játékot tervezett, amely mind a lövöldözni vágyókat, mind a sunnyogóbb gamereket kielégítette volna. A Namco azonban anélkül, hogy megindokolta volna, kukázta a félkész projektet, pedig korábban egy sorozat nyitó címének szánta.

Snake Plissken's ESCAPE - Video game pre-production milestone video from Neurobellum on Vimeo.

Kár érte. Ti játszottatok volna a Snake Plissken's ESCAPE-pel?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)