Hirdetés

Leépítés a Too Human fejlesztőinél

|

A rekordhosszúságú fejlesztési időt és rengeteg pénzt felemésztő Too Human nem lett akkora siker, mint azt várták.

Hirdetés

Pedig a sajtó által közepesen gyengére értékelt játékban hatalmas potenciál hordozott magában. Nietzsche filozófiája, a nordikus mitológia és a kibernetika ötvözése továbbá a teljesen újraírt Unreal 3 motor sem volt képes a fejlesztők hibáit feledtetni. Hiába, no, mégiscsak emberek készítették a játékot.

toohuman.jpg


Hogy van-e összefüggés a napokban életbe léptetett leépítés (26 alkalmazott került az utcára), és a Too Human langyos fogadtatása között, nem tudni. Mindenesetre a hivatalos indoklás szerint csupán arról van szó, hogy minden nagyobb fejlesztés vége felé felduzzad a projekten egyidőben dolgozók létszáma. A kiadás után pedig a feleslegessé vált emberektől megválnak. Denis Dyack alapító és elnök szerint a Silicon Knights több ígéretes projekten dolgozik pillanatnyilag, amiket az elkövetkezendő néhány hónap során terveznek leleplezni. Reményét fejezte ki, hogy a kényszerűen elbocsátott munkatársakat mielőbb újra alkalmazásba vehetik.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)