Hirdetés

Miért kalózkodunk?

|

Cliff Harris játékprogramozó arra keresi a választ, hogy miért warezolják szét a játékait.

Hirdetés

Cliff Harris játékprogramozó, akinek olyan játékok megalkotása fűződik a nevéhez, mint a Rock Legend vagy a Democracy, egy újfajta módszerrel próbál fellépni a kalózkodás ellen. Mindenféle negatív következmény nélkül magukat a „kalózokat" kérte meg, hogy mondják el, hogy miért warezolnak a legális megvásárlás helyett.

 

pirategirls1-500.jpg

 

„Nem tudom, hogy az emberek miért warezolják a játékaimat. Olvastam warez fórumokat és más médiumokat, hogy képet kapjak a helyzetről, de igazából nem ez érdekel. Én csak szeretném fejleszteni az üzletem, hogy ne haljak éhen, és hülye lennék ölbetett kezekkel nézni, ahogy az emberek szétwarezolják a játékaimat" -nyilatkozta.

 

pirating-500.jpg

 

Ez egy egészen egyedi megközelítése a problémának, hogy inkább megkérdezzük a „kalózokat" ahelyett, hogy vadásznánk rájuk. Íme tehát a TOP 6 válasz arra hogy, „miért?".

 

-az információ szabad, a legtöbbjüket nem érdeklik a szerzői jogok

-túl drága a játék

-a játékok minősége nem egyforma, van ami nem éri meg a pénzét

-a túlzott másolásvédelem bosszantja a felhasználót, ezért inkább tört verziót keres

-lusta a boltba elmenni

-a kalózkodással nem lőhet bakot, hisz nem fizetett semmit; ha nem tetszik, hát letörli

pirating2-500.jpg

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)