Hirdetés

Nem sokon múlt, hogy néma lett a Starfield főszereplője

|

A Bethesda nagyon fontolgatta, hogy szinkronizáltassa-e a játék protagonistáját.

Hirdetés

Polygon meginvitálta egy interjúra Emil Pagliarulót, a Starfield vezető dizájnerét. A beszélgetés egyik legfontosabb része a főhős szerepe volt a játék univerzumában.

A Fallout 4-ben szinkronizált karaktert irányíthattunk, amivel nem minden rajongó volt kibékülve. Sokan nehezteltek arra, hogy a dialógusopcióknál csak a körülbelüli összefoglalóját kaptuk a dolgoknak, amiket aztán a hősünk valóban ki is mondott. A Starfieldben más lesz a helyzet.

Hirdetés

Amikor a Polygon újságírója rákérdezett, hogy a Fallout 4 fogadtatása miatt változtattak-e menetirányt, akkor Pagliarulo a következőt válaszolta:

"Nem konkrétan, de ennek is szerepe volt a döntésben. Az előzetes tervezés alatt szinkronizált főhősünk volt. Felfogadtunk egy színészt, felvettük a szövegeit, meghallgattuk és az volt az érzésünk, hogy »hát, ez egy túl specifikus alakítás«. A Starfieldben mindenféle karaktert alakíthatunk, és rájöttünk, hogy ennek egyetlen helyes módja, ha a főhős nem kap szinkront."

Az, hogy a karakter nem kapott szinkront, nem egy új információ, de az, hogy ilyen közel voltunk a másik ösvényhez, már igen. Részemről mindig jobban kedveltem az írott szöveges és néma megoldást, mint a szinkronizált karaktert, de ezzel kapcsolatban mindenki máshogy érez.

"Volt egy időszak az iparban, amikor minden főhős szinkront kapott. Ez egy... AAA hozzáállás volt. A Fallout 4-ben és más RPG-kben sem szerették a játékosok, hogy elolvassák a dialógust, aztán valami teljesen mást hallanak."

Pagliarulo hozzátette, az sem kifejezetten ideális, hogy elolvasol egy szöveget, amit aztán felolvas valaki más. A vége az lett, hogy a klasszikus megoldásnál maradtak.

"Ott kötöttünk ki végül, hogy »mi lenne, ha maradnánk csak az írott anyagnál«. Ez a döntés sokat segített egy hatalmas világ kiépítésében."

Ti hol álltok? Szinkronizált, megszabott főhős vagy szabadabb, hangtalan karakter?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)