Hirdetés

Overwatch - több új pálya is készül, tovább finomul az egyensúly

|

Az Overwatch közösségének egyik tagja látta vendégül a játék fejlesztőit livestreamjében, akik elég sokat elárultak a jelenleg folyó munkálatokról.

Hirdetés

Az Overwatch bétája óta elég gyakran és átláthatóan kommunikál a Blizzard arról, milyen változtatásokkal is kísérleteznek éppen, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki az FPS-ből. Nemrég egy népszerű streamer, Ster egyik adásában tűntek fel a csapat tagjai és meséltek arról is, min dolgoznak épp.

Szóba került például az is, hogy a tesztszerveren játszott meccsek alapján elkezdték kiértékelni a nemrég bevezetett, balanszhoz kapcsolódó változtatásokat is. Mercy sebzésnövelését például visszaállítják a megnövelt 50-ről a korábbi 30 százalékra, de Zenyattát is figyelemmel kísérik és ha kell, a 200-ra emelt (a pajzzsal kombinált) életerejét egy középutas 175-re csökkentik. Szóba került az új hős, Ana is, akivel kapcsolatban egy kisebb bugot kijavítottak (a lövései töltötték a csapatában lévő Zaryák fegyverét), illetve meséltek az azóta megjelent képregényről is.

Jeff Kaplan és csapata elárulta azt is, hogy az új karakterek mellett pályákon is dolgoznak, ráadásul egyszerre négyen, bár nem biztos, hogy mindegyik meg is jelenik majd. Ezekre új játékmódokat is szeretnének kitalálni, de az első új helyszín még az eddig is ismert feladatok egyikével vár majd minket. Természetesen az eddigi hősöket sem hanyagolják el, akikhez új skinek érkeznek még a nyáron, ahogy a nem túl fényesen sikerült kompetitív mód második szezonjával kapcsolatban is felmerült egy-két ötlet.

Így ismét elmondták a Blizzard tagjai, hogy kikerül az érmefeldobásos módszer, ahogy azzal is kísérleteznek, hogyan lehetne mégis engedélyezni az azonos hősök kiválasztását. Az is céljuk, hogy kicsit visszavágják a kompetitív meccsek hosszát, amiben az első lépés valószínűleg a támadók rendelkezésére álló idő megrövidítése lesz. Végül beszéltek arról is, hogy minden hősnél bekapcsolhatjuk majd azt a funkciót, - ami eddig főleg gyógyítani képes és támogató hősöknél volt meg - hogy lássuk a csapattársaink életcsíkjait, ahogy a hitboxokon is dolgoznak, amivel főleg azt akarják elkerülni, hogy egy fedezék mögött álló karaktert le lehessen lőni annak ellenére, hogy nem látja a támadó.

A teljes streamet egyébként itt tudjátok visszanézni. Szerintetek jó irányba viszik a fejlesztők az Overwatchot?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)