Perpetuum - Célegyenesben a magyar MMO

|

A napokban elindult az első, magyar kezek szorgos munkáját dicsérő MMO, a Perpetuum zárt bétatesztje.

Hirdetés

Mindig nagy örömünkre szolgál olyan játékokról írni, amelyek a hazai játékfejlesztésben serénykedő magyar csapatok keze munkáját dicséri. A Perpetuum esetében ezt egyébként már korábban megtettük, s hogy most az első, de második pillantásra is magával ragadó MMO -t újra a tollunk hegyére vesszük, annak jó oka van. A hozzánk most befutott sajtóközlemény alapján örömmel tesszük közzé, hogy kezdetét vette az első magyar fejlesztésű MMO, a Perpetuum zárt bétatesztje!

A Perpetuum maga a komplex rendszer, amiben minden mindennel összefügg, és hatással van egymásra. 2200 körül a szuperkapitalistává vált emberiség egy új technológia felfedezésével árjárót nyit a világegyetembe, azonban ezeken a féreglyukakon csak az energia, az információ és az elemi méretű tárgyak juttathatók keresztül. A tudományos előrelépés magával hozza Nia, a fölszerű bolygó és annak robotszerű életformáinak, valamint a planéta kimeríthetetlen energiaforrásainak felfedezését. Erre a pénzhajhász földi mamutvállalatok szövetsége a Szindikátus nanorobotokkal megfertőzi az „őslakosokat" megszerezve az itteni infrastruktúra egy része felett az irányítást, és elkezdi kiszipolyozni a Niát. Eme vállalkozás fedőneve: Perpetuum Projekt.

Ám hiába nagy és erős a földi Szindikátus, ha a projekt működtetése a felfoghatatlan távolság és a jelenlét hiánya miatt több mint kétséges. Ezért a Szindikátus belefog a Perpetuum Ügynökök toborzásába. A Perpetuum Ügynökök a földi életüket maguk mögött hagyva egy rendkívül veszélyes neuronintegrációt követően eljutnak Niára és megkezdik az ottani infrastruktúra kiépítését. Igaz az ügynökök munkáját az óriáscégek nem tudják kontrollálni, amíg a féreglyukon keresztül dől az energia, ez nem is nagyon foglalkoztatja őket.

Az egyetlen, közös szerveren rajtunk a sor tehát, hogy Perpetuum Ügynökként megszervezzük a termelést, a gyártást, a fejlesztéseket, a cégirányítást -egyszóval mindent. A Perpetuumban az egyik legfontosabb a specializáció. A játékosok feloszthatják egymás között a részterületeket, hogy ki miért felel, majd gyönyörködhetnek lassan alakot öltő birodalmuk szépségében. De az összetett gatdasági-technológiai rész mellett más egyéb összetevői is vannak az első magyar MMO-nak, amiért nem lehet szó nélkül elmenni mellette. A Nia folyamatosan változó növényzete és az (esztétikai szempontok mentén is) alakítható bolygófelszín mellett nyíltsisakos PvP-re lehet számítani, valamint arra, hogy akkor is csordogál majd némi XP, ha épp nem vagyunk kliensünkkel bejelentkezve és nem csinálunk semmit.

A Perpetuum jelenleg a zárt béta állapotában tart, ahová a készítők a lehető legkockább MMO-huszárok jelentkezését várják, akik már képesnek érzik magukat, hogy játéktapasztalataikkal egész könyvtárakat töltsenek meg. Ha az elvárásból magadra ismertél, ne habozz felkeresni a Perpetuum honlapját és regisztrálni. Egy esetleges elutasított jelentkezés esetén viszont még véletlenül se kezdd itatni az egereket, mivel hamarosan a szélesebb tömegek előtt is megnyílnak Nia kapui. Sok szerencsét és jó játékot mindenkinek!

Perpetuum trailer

 

Hirdetés

 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)