Hirdetés

Rage - nem lesznek scriptelve a szörnyek helyei

|

Matt Hooper elárulta a 1UP-nak egy interjúban, hogy nem fognak mindig ugyanonnan előugrani a szörnyek.

Hirdetés

A Doom 3 egyik legnagyobb hibája volt, hogy ugyan első végigjátszásnál még megijedhettünk a mindenhonnan előugráló szörnyektől, de aki többször is végigvitte, az minden bizonnyal már kívülről fújta, mi mikor és hol fog előbukkanni.

Állhattunk öt percet egy helyben, egy szörny sem jött. Egy méterrel arrébb lépve az arcunkba ugrott egy vagy több, mintha valami kapcsolóra léptünk volna rá. Namármost, ezt a Rage el szeretné kerülni, így ez a technológia biztos nem szerepel majd a játékban. Matt Hooper, a Rage vezető dizájnere elárulta egy interjúban, hogy ha a szörnyeknek az a feladata, hogy megvédjék magukat a játékossal szemben, akkor azt teszik, ha beszélgetniük kell, akkor beszélgetni fognak.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)