Hirdetés

Red Alert 3: Uprising - Előzetes

|

Új egységek, új térképek, új kampányok… De mi izgalmasat tartogat még nekünk a Red Alert 3 kiegészítÅ‘je?

Hirdetés

2008 októberében újra jöttek és láttak a vörösök, de hogy győztek-e, az egyelőre nehezen válaszolható meg. Történt ugyanis, hogy a Hell March ütemeire már nem csak több löveggel ellátott páncélosok, tesla tankok és egyéb gyönyörűségek vonultak fel, hanem páncélozott harci medvék, idomított delfinek és mindenek előtt a japán popkultúra színe-javát képviselő iskolás lányok, szamurájok, lépegetők is, ami valljuk be, sokak gyomrát feküdte meg. Mindez annak ellenére esett meg, hogy a Red Alert mindig is komolytalanabb volt, mint idősebb testvére, a GDI és a NOD harcát feldolgozó Command & Conquer.

Red Alert 3: Uprising - 6. kép Red Alert 3: Uprising - 5. kép



Vörös október

A Red Alert 3 fogadtatása tehát inkább felemásnak mondható, ugyanis a papíron remek ötletek a valóságba ültetve nem feltétlenül úgy sültek el, ahogy azt mi elképzeltük. Ami számomra leginkább érthetetlen volt, az a kooperatív kampány ráerÅ‘ltetése a magányos játékosokra. Az még rendjén van, hogy kaptunk egy nem túl hasznos, fÅ‘ként golyófogónak alkalmas társat, de könyörgöm, miért kellett közös kasszát bevezetni? Nem is tudom, hány alkalommal fordult elÅ‘, hogy hű „segítÅ‘m" elszórta a nehezen összekuporgatott pénzemet, mielÅ‘tt bevásárolhattam volna.
Az egymás ellen, vagy az egymás oldalán vívott csatározásokat, az agyament egységeket, a humoros történetet, a színes és tarka világot, a víz fokozott szerepét, s a színészek erősen túljátszott karaktereit ellenben a pozitívumok csoportjába sorolnám, ha csak az én véleményem
számítana.

Red Alert 3: Uprising - 4. kép Red Alert 3: Uprising - 3. kép



Yuriko's Revenge

A Red Alert 3: Uprising születésének több oka is van. Olyan triviális „apróságon", mint az üzleti célok felülemelkedvén rábukkanunk a Red Alert 3 fejlesztésének kései szakaszában felmerült ötletek és gondolatok kavalkádjára, amelyeket már egyszerűen nem lehetett beépíteni a gyakorlatilag kész játékba. Arról sem szabad elfeledkeznünk, hogy a kooperatív és kompetitív multiplayerben egyaránt jól teljesítÅ‘ RTS fÅ‘ként szingliben nyújtott kevéssé maradandót. A három kampány küldetéseinek száma egyszerűen kevés volt, így a kiegészítÅ‘ ezen hiányosságok orvoslására is lehetÅ‘séget nyújt.
Szám szerint négy mini kampányt tartalmaz majd az expanzió, amelyek közül három a szövetséges hadjárat végét alapul véve meséli el egy-egy epilógus formájában a japán, a szovjet és természetesen a szövetséges történet záró akkordjait.
A negyedik küldetéssorozat a pszionikus képességekkel bíró Yoriko Omega történetét meséli el. Az ígéretek szerint szokatlan, ám rendkívül szórakoztató játékmenet keretében derítünk majd fényt arra, miként lett a hirtelen haragú, bajos csajsziból a gondolatával csatahajókat cafatokra tépő ügynök.
A kampányokon felül megközelítőleg 30 térkép áll majd a hagyományos skirmish játékmód rajongóinak rendelkezésére. A színes és tarka játékképet némileg árnyalja, hogy új, más hangulattal bíró környezetben is harcolhatunk. Az egyik térkép egy köd borította európai falucskát ábrázol, amelyik sajátos, kísérteties hangulattal bír.

Red Alert 3: Uprising - 2. kép Red Alert 3: Uprising - 1. kép



Kihívás minden parancsnoknak?

Az Uprising egy újítása a Commander's Challenge mód, ami becslések szerint 30 órával dobja meg a játékidőt 50, fokozatosan nehezedő szcenárió képében. Ihletadó múzsaként a C&C Generals: Zero Hour General's Challenge módja szolgált. Ellenfélként a Red Alert 3 már-már paródiába hajló alakítást nyújtó szereplői mellett új arcok is feltűnnek majd. Nagyságát tekintve pedig felülmúlja a stúdió összes eddigi, hasonló jellegű próbálkozását.
Kezdetben csak jelentéktelen katonai erővel bírunk, de ahogy egymás után teljesítjük a kihívásokat, úgy férünk hozzá a hasznosabb fejlesztésekhez és a hatékonyabb egységekhez.
Az új egységek közül már bemutatták a japánok Giga Erődjét, ami egy tengeri csillagra emlékeztető lebegő szerkezet. Egy gombnyomásra fej-formát ölt, s a szájából halálos sugarakat ereget. Vicces, de tényleg.
Az alapjáték szereplői közül garantáltan visszatér Gemma Atkinson és Ivana Milicevic karaktere (mindkét hölgy a színészettel is kacérkodó modell), az újabb karakterek közül eddig csak az újságíró, Brenda Snow ismert, akit a Dead Or Alive mozifilm szintén meglehetősen formás és néha dalra is fakadó sztárja Holly Valance alakít.

hollyvalance-5.jpg


Vörös március

Ha minden az EA Los Angeles tervei szerint megy, és sikerül időre összeboronálni a fentebb már ismertetett tartalmakat, akkor még márciusban megvásárolhatjuk és letölthetjük az önállóan is futtatható kiegészítőt. Jól olvastátok, szó sincs elírásról, ugyanis a dolgok jelen állása szerint csak és kizárólag digitális terjesztéssel jut majd el a játékosokhoz, tehát hiába keresnénk az üzletek polcain. Hogy ez a jövőben változik-e, netán külön, vagy egy Gold verzió képében ízlésesen kialakított dobozba bújtatott korongon is megvásárolhatjuk-e, az még ugyanúgy bizonytalan, mint egy konzolos (az X360 esélyesebb) átirat megszületése.
Hasonlóan érdekes döntés, miszerint a kiegészítő semmit nem ad hozzá a többszereplős játékmódokhoz. Sem új térképeket, sem új egységeket, sem új játékmódokat. Már az új egységeket is az offline játék kihívásaihoz idomítva tervezték meg. A négy mini kampány és a skirmish pályák nem játszhatóak sem együttműködés, sem versengés keretében. Ez a kiegészítő a magányos farkasoké, akikből bármilyen meglepő is egyesek számára, legalább olyan sok van, mint a multis összecsapások rajongóiból.

harbinger.jpg


GameStar

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)