Hirdetés

Részletes Tomb Raider információk

|

Befutottak az első hivatalos információk a következő Lara Croft kalandról.

Hirdetés

Arról már volt szó, hogy a spanyol Hobby Consolas magazinban az új Tomb Raider játék lesz a címlapsztori, most azonban részletek is érkeztek róla.

Az új Lara sokkal emberibb lesz, vérzik és szenved, valamint harcol a túlélésért. Láthatjuk majd a félelmet és fájdalmat Lara arcán. Reakcióit, megnyilvánulásait teljes mértékben motion capture technikával hozták létre. Az új játék címe csak simán Tomb Raider lesz (Csak Simán Tomb Raider? – haha), és a sorozat totális újraindításaként kell kezelnünk. A fejlesztők egy új Lara-képet akarnak kialakítani bennünk, ami teljesen más, mint az eddigi Lara, akinek nyálcsorgató teste volt (de az újnak is az van!), és szuperemberi akrobatikus mozdulatokra volt képes.
A történet a fiatal Lara Croftot mutatja be, akit tinédzserként ábrázolnak, és épp végzett az egyetemmel. A racionális és akaraterős Lara egy expedícióra indul az ’Endurance’ nevű hajó fedélzetén, de a hajó elsüllyed Japántól nem messze, egy szigethez közel. Lara az egyedüli túlélő…

Kevés segítséget kapunk majd a kezelőfelületen, magunkra és képességeinkre leszünk bízva.
A sziget közepe fog főhadiszállásunkként szolgálni. Itt képességeket vásárolhatunk, új eszközöket készíthetünk, illetve már elvégzett pályákat játszhatunk újra. Természetesen innen indulhatunk új kalandokra is.
Larának lesz egy különleges képessége is, a ’Survival Instinct’, azaz a Túlélési Ösztön: az egyik gombot lenyomva, speciálisan látjuk majd a világot, más színben például az érdekesebb elemeket. A háttér és a nem fontos elemek szürkék lesznek, a nyomok pedig sárgák (hasonlatosan az Eagle Vision-höz). Ezzel a technikával olyan nyomokat is követhetünk, amik szabad szemmel láthatatlanok. Például, a farkas lábnyomok elvezethetnek egy med-kithez. Amikor megtalálod, akkor viszont lehet, hogy megtámadnak.
A kirakósok, rejtélyek sokkal összetettebbek lesznek, mint eddig. Olyan dolgokra is gondolnunk kell, hogyan hat egymásra a víz és a tűz, a gravitáció erejére, robbanószerekre, stb.
A játékot a Crystal Engine hajtja majd, így új grafikával fog rendelkezni, valamint egy újító kameranézetet használnak majd, ami a gyötrődés és klausztrofóbia érzését hivatott bemutatni.



Több nagy név is ihletforrásként szolgált a készítők számára.
A Half-Life 2 fizikája – a gravitációval és vízzel való játszadozást már ebben a klasszikus játékban is feldefedezték. Az új Tomb Raiderben mindezt megfejeleik néhány hordóval és ládával.
Az Uncharted légköre – Lara hasonlóan extrém szituációkba keveredik majd.
Az Assassin’s Creed „víziója” – ahogy fentebb említettem, Larának az orgyilkosokhoz hasonlatos Eagle Vision képessége lesz, csak másképp hívják.
A Batman Begins eredettörténete – a film Bruce Wayne nehéz útját mutatja be, ahogy Batmanné válik. Ez a „hős útja” jelleg Lara első lépéseinél is meglesz.
A 127 óra szenvedése – ebben a filmben a főhősnek saját testét kellett büntetnie, hogy túléljen. A leghíresebb jelenet megihlette a Crystal Dynamics munkatársait, ezért Larának sem lesz mindig könnyű dolga.
A Lost titokzatossága – Furcsa elsüllyedt hajók? Egy ismeretlen sziget tele rejtéllyel? A Lostból sokat merítettek a fejlesztők…



Nem csak a spanyol magazin, hanem egy francia is közzé tett néhány információt:
Lara kalandja három nagyobb részre lesz felosztva, ezek a részek megfelelnek Lara kalandorrá való átváltozásának: először túlélő, aztán megmenekül, végül elszökik.
A gravitáció és centrifugális erő törvényei segítik majd át Larát a felmerülő akadályokon.
Az átvezető animációk és a játék közti különbséget szinte lehetetlen lesz észrevenni.
Lara fájdalmát olyan effektekkel fogják kihangsúlyozni, mint például az archoz közeli kameranézet, vagy az elmosódottság használata.
Lara csak akkor tudja használni a Survival Instinct képességét, ha egy helyben áll.
Buddha szobrocskák lesznek elszórva az egész játékban. Egyes források mentési pontokról beszélnek, de hivatalos információ nincs róluk.
A környezet és platformok egyes elemei le fognak zuhanni, ha Lara túl sokáig álldogál rajtuk.

A Tomb Raider PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra érkezik, azt még nem tudni, mikor.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)