Hirdetés

Rise of the Tomb Raider - mennyivel lett szebb a PC-s változat? (videó)

|

A Rise of the Tomb Raider már Xbox One-on sem volt éppen csúnya, de a PC-s változatot még néhány aprósággal megtoldották a készítők, így egy árnyalattal még részletesebb látványvilágot kaptunk.

Hirdetés

A Rise of the Tomb Raider Xbox 360-on is meglepően jól nézett ki, de természetesen a legkomolyabb látványvilágot a pénteken megjelenő PC-s porttól várhatjuk. A grafikai részletességet illetően sok különbséget nem találunk majd az Xbox One-os verzióhoz képest, de ezeket az apróságokat is összegyűjtötte nekünk a Digital Foundry csapata.

Persze az olyan megjelenítési beállításokban, mint a maximális felbontás, vagy a frame rate, lesznek eltérések, de például a textúrák minősége nagyjából megegyezik a konzolos és a PC-s változatban. Szemfülesek viszont észrevehetik, hogy PC-n van lehetőségünk rá, hogy sokkal lágyabbá tegyük az árnyékok széleit, illetve a tesszelláció mértéke is kisebb az Xboxos változatban. A Rise of the Tomb Raider tájait az is szebbé teheti, hogy a természetes fények hatásáért felelős ambient occlusionből egy fejlettebb változatot, a HBAO+-t is használhatunk PC-n, illetve interaktívabbak is, ugyanis több növényzet mozdul meg a mellette elhaladó Lara hatására. Mindezt az alábbi videóban megnézhetitek mozgás is, de hogy milyen jól néz ki a PC-s port a YouTube tömörítése nélkül, azt megláthatjátok a pénteki GameNighton, ahol egyébként még a játékhoz kapcsolódó nyereményekkel is gazdagodhattok.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)