Hirdetés

Nincs többé loot box, de a Rocket League közönsége így is forrong

|

A Psyonix leváltott a loot boxos rendszerről, és egy átláthatóbb megoldást vezetett be, de ennek megvolt az ára, a közösség pedig nem hajlandó ezt megfizetni.

Hirdetés

A Rocket League-ben eddig úgy működött a loot gyűjtögetés, hogy estek ládák, amiket aztán pénzért vásárolható kulcsokkal lehetett kinyitni. A megoldás ismerős, de tekintettel a loot boxok körüli hisztériára, a Psyonix úgy döntött, hogy leváltja a dolgot valami egyszerűbbre. Egyelőre nem úgy tűnik, hogy sikerült megtalálni az optimális mikrotranzakciós modellt.

Hirdetés

Az új rendszerben blueprintek esnek, melyeken jól látható, hogy mit fogunk kapni, ha kifizetjük a blueprinten látható tárgy kifejlesztését. Ez elméletben tök jól hangzik, de a blueprintek felfejlesztése annyira drága lett, hogy a közösség teljesen kiborult.

Az egyik /r/RocketLeague poszt szépen összegzi a játékosok problémáját:

"Amikor az előző rendszerben megvettem 23 kulcsot, és azokat használtam 23 ládán, akkor kaptam 23 tárgyat. Most 23 kulcs értékű kreditet kell vennem ahhoz, hogy egy tárgyat ki tudjak váltani."

Többen hozzátették, hogy ők inkább fizetnek egy garantált tárgyért, amire szükségük is van, mint 23 véletlenszerű szemétért, de az árak szerintük is nevetségesek. Az ezzel kapcsolatos panaszokat gyűjtő poszt egyébként több mint 1800 kommentet és 8200 upvote-ot kapott.

Szerintetek mi lenne optimális megoldás? Ti egyáltalán fizetnétek extra cuccokért egy Rocket League szerű játék esetében?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)