Hirdetés

Rubik's Cube Challenge nemzetközi vizeken

|

Rubik Ernő legendás logikai játéka az eGames és a Mindscape jóvoltából hódító útra indul a casual gamerek körében.

Hirdetés

A Rubik Kocka a világ legismertebb brand-jei közé tartozik, véli Rich Siporin az eGames alelnöke, s hogy e magyar csodát digitális úton játékosok millióihoz el tudják juttatni, szükségük van egy nemzetközi forgalmazásban jártas partnerre.
Európa legnagyobb "casual game" kiadója, a Mindscape karolta fel a projektet, mivel a cég alelnöke, Philippe Cohen biztosra veszi, hogy a Kocka révén bebiztosíthatják piacvezető pozíciójukat.
Európa, Ausztrália és Új-Zéland a Mindscape-nek köszönhetően idén tavasszal gazdagodik egy új játékkal, míg Észak-Amerika az eGames jóvoltából még tavaly ősszel részesült az 1980-as debütálása óta több mint 350 millió példányban értékesített játék számítógépes változatából.

 

rubik.jpg

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)