Hirdetés

Sokat elárulnak a Marvel's Blade-ről az első hivatalos látványtervek

|

Képeket ugyan még nem, de a várható hangulatot megragadó, és valamelyest a játékmenetre is utaló artworköket már mutatott az Arkane Lyon készülő játékából.

Hirdetés

A múlt héten megrendezett The Game Awards 2023 egyik legnagyobb meglepetésének a Marvel's Blade bizonyult, mivel előzetesen a Dishonored 3-ra számítottunk az Arkane Lyon csapatától. Hogy az Arkane Austin min dolgozik a Redfall helyrepofozásán kívül, az egyelőre rejtély. Mindenesetre a hivatalosan még mindig platformmegjelölés nélkül álló akció-kaland (a PC-t és az Xbox Series konzolokat azért biztosra vehetjük) olyan illusztris társaságba került, mint az Insomniac-féle Marvel's Wolverine, az EA-nél készülő Iron Man (Motive Studio) és Black Panther (Cliffhanger Games) játékok, valamint Amy Hennig második világháborús alkotása.

Valószínűleg nem tévedünk nagyot, ha úgy saccoljuk, hogy még évekre vagyunk a megjelenéstől annak ellenére is, hogy Dana Nightingale kampányrendező LinkedIn-profilja szerint már 2022 januárjában elkezdődhetett a fejlesztés. Ezt a feltételezést támasztja alá az is, hogy a leleplezésre egy cinematic trailer formájában került sor, és magából a játékból azóta sem láttunk semmit.

Hirdetés

Egy lépéssel azonban közelebb kerültünk most ahhoz, hogy megtudjuk, mire számíthatunk majd a külső nézetes alkotástól, mivel a fejlesztők közzétettek három, a projekthez készült látványtervet. Ezeken szemügyre vehetjük a kijárási tilalom alá vont Párizs háztetőiről kibontakozó létképet a háttérben az Eiffel-toronnyal és futurisztikus léghajóra emlékeztető repülő repülő szerkezetekkel, amelyek keresőfényekkel pásztázzák az alattuk elterülő utcákat. De olyan látványterv is született, amelyben Erick Brooks a falhoz lapulva figyeli az egyik éjszaka is nyitva tartó szórakozóhely előtt sorjázó tömeget. A harmadikon pedig a metróaluljáróban keveredik harcba, karddal a kezében.

E három alkotás a trailerrel együtt arra enged következtetni, hogy a Marvel's Blade nem akar mindenáron hasonlítani a többi Marvel-játékhoz, hanem megőrzi az Arkane stílusjegyeit, úgymint disztopikus környezetet, a stilizált karakterábrázolást. Az is valószínűsíthető továbbá, hogy a játékmenetben szerepet kap a lopakodás is, félig halandó, félig vámpír hősünk arzenáljában pedig helyet kapnak a katana mellett a lővegyverek is, nem beszélve a kütyükről és Penge emberfeletti képességeiről.

Aki esetleg attól tart, hogy az Arkane képes-e szórakoztató harcrendszert kitalálni, annak érdemes felidéznie, hogy milyen is egy végigjátszás high chaos stílusban a Dishonored szériában.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)