Hirdetés

System Shock - ezért volt furcsa a legutóbbi videó

|

A System Shock remake készítői elmagyarázták, miért váltottak Unreal Engine 4-re, ahogy azt is, miért volt más a legutóbb kiadott videó látványvilága, mint a korábban kiadott demóé.

Hirdetés

A System Shock remake-en dolgozó Nightdive Studios egy Unity motorral készült demóval vette le a lábáról a rajongókat, de a végleges játékot az Unreal Engine 4 segítségével készítik el. Erről nemrég kiadtak egy kezdetleges változatot ábrázoló videót is, ami sokaknak nem annyira jött be. De a csapatnak van magyarázata a megváltozott látványvilágra.

Jason Fader egy kifejezetten hosszú Kickstarteres blogposztban reagált a videóval és az engine-váltással kapcsolatban felmerült kérdésekre, ezzel kapcsolatban pedig hamar leszögezte, hogy nem a látványvilágbeli lehetőségek döntöttek abban, melyik motort választották.

"A csapattal arra jutottunk, hogy [az Unreal 4-gyel] könnyebben be tudjuk építeni a játékba az eltervezett tartalmakat az általunk elképzelt látványbeli hitelességgel, miközben az elképzelt teljesítményt is hozni tudjuk. Alapvetően arról van szó, hogy az Unreal segítségével hatékonyabbak lehetünk és jobban illik a céljainkhoz is"

- írta a játék rendezője.

Később hozzátette, hogy a motorválasztásban komoly szerepet kapott a konzolos teljesítmény, amire annak ellenére is oda szeretnének figyelni, hogy ők maguk megrögzött PC-s gamerek és elsősorban erre a platformra szánják a System Shock remake-jét. De a motorváltás mögött álló okok mellett annak az eredményeire is kitért. Ugyan az Unreal 4 alatt is reprodukálni tudták volna a Unitys demó látványvilágát, de ahhoz képest finomítani szeretnének a stíluson.

"A dolgok nagyjából ugyanúgy is kinézhetnének, a fő különbség a teljesítményben lenne. A vizuális stílus még nem végleges, amit most láttatok, egy kísérlet, hogy élesebb látványt alkossunk meg. A művészeti irány nem volt kiemelt fontosságú a motorváltás kapcsán, inkább azt akartuk biztosítani, hogy a technológia lehetővé tegye számunkra, hogy beépítsük, amit szeretnénk."

"De most, hogy megvan a munkamódszerünk, hogy új művészeti anyagokat tegyünk a játékba, elkezdhetünk kísérletezni a hangulattal és a stílussal. (...) Még egy dolog, amit talán érdemes megemlíteni: az Unreal 4-es videó nagyjából másfél hónap közvetlen tartalomgyártás eredményét tükrözi, míg a unity-s demóval nagyjából hat hónapot töltöttünk"

- magyarázta Fader, aki sietett azt is leszögezni, hogy a látványvilághoz hasonlóan a játékmenettel kapcsolatban is rengeteg munka áll előttük, így a bemutatóban látottakhoz képest még rengeteget fejlődik majd a System Shock remake. De a játék irányával kapcsolatban már most rendkívül nyitottak, a fent linkelt posztban például egy kiterjedt kérdezz-felelek szekciót is találtok.

Mit gondoltok, kárpótol majd a nem kevés várakozásért a végleges játék?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)