Hirdetés

[Update]Szebbek lettek az ölések a Skyrimben - itt a bizonyíték

|

Emlékeztek még arra a kis videóra, amiben a lehetséges Skyrim fejlesztéseket mutatták be a Bethesda dolgozói? Az egyik lassan élesedik a játékban.

Hirdetés

Nevezetesen a ranged és a mágia kill camekről van szó, amikor is az ellenfelek halálát egy külön, közeli kameraállásból mutatják be. A fejlesztők megígérték, most már tölthető az 1.5-ös béta patch a Steamről.

Ezenkívül persze számos újítás és javítás is helyet kapott, ezek közül a legérdekesebb a kovácsmesterség fejlesztésének az újdonsága, vagyis a fejlesztéskor a játék figyelembe veszi az adott tárgyak értékét. Ismeretes, hogy sokan (köztök jómagam is) gyorsan felhúzták a kovácskodást 100-asra olcsó vastőrök és bőr csuklóvédők gyártásával (ezután megcsinálták pikk pakk a játék legjobb páncélzatait). Nos ez a trükk a patch után már nem fog működni.

Ime az új dolgok, melyek bekerülnek

- New cinematic kill cameras for projectile weapons and spells
- New kill moves and animations for melee weapons
- Shadows on grass available (PC)
- Smithing skill increases now factor in the created item’s value
- Improved visual transition when going underwater
- Improved distance LOD transition for snowy landscapes

A bugfixeket most nem másolom ide, elégedjetek meg annyival, hogy sok mindent kijavítottak...megint.

[Update]Közkívánatra megadom a hivatalos linket, ahol megnézhetitek pontosan milyen bugokat is fognak kigyomlálni az új 1.5-ös patchben.

Skyrim 1.5 bugfixes

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)