Hirdetés

Támad az új Ghost Recon

|

Mexikó általában az amerikai bűnözők elsőszámú célpontja, ahol bárki meghúzhatja magát egy ideig, ráadásul ha pénzed is van, akkor kiskirályként élhetsz egy csinos kis villában. Sajnos, vagy épp szerencsére mi nem birodalmakat építeni ruccanunk majd ide, hanem azért, hogy hidegre tegyünk jó pár fegyverrel hadonászó rosszfiút.

Hirdetés

Az Xbox 360 tulajok most biztos mosolyra fordítják a szájukat, hisz számukra már nem elérhetetlen a március végén megjelent Ghost Recon Advanced Warfighter 2, a számítógép tulajdonosoknak még sincs oka keseregni, mivel a konzolos változat TPS nézetű, kicsit arcade beütésű játékmenetéhez képest a nyár végén érkező PC-s változat kőkemény FPS élményt tartogat nekünk.

Irány Mexikó
Sajnos a bétateszt kizárólag a multiplayer örömöket volt hivatott megmutatni a szerencséseknek, a singleplayer rész történetét azonban nem árt megismerni. 2014-ben járunk, Mexikó már nem az a szimpla, barátságtalan ország, mint eddig, a lázadók áldásos kegyetlenkedésének hála még jobban eldurvul a helyzet, így minket, azaz a Ghost Recon csapatot vetik be ellenük. Kapunk tehát egy csomó, futurisztikus fegyvert és 72 órát, hogy megszűntessük az amerikai határ felé haladó fenyegetést.



Deathmatch forever
A multiplayer élményt a Gamespy rendszere szolgáltatja, ami nem egy FPS-ben teljesít szolgálatot jelenleg is, így a minőségre nem lesz panaszunk. A szervereken szimpla Team Deathmatch és Recon VS Assault játékmódokban lehetett összemérni a tudásunkat, de a végleges programban ennél több lehetőséget is kapunk majd. A szerverek listázása egyszerű és áttekinthető, ám a kaszt kiválasztásánál már komolyabb problémák léphetnek fel, mivel karakter osztályok közül nehéz lesz kiválasztani a hozzánk illőt. A karakterek eltérő fegyverekkel lettek felszerelve, így több, eltérő játékstílusra is lehetőségünk nyílhat a harctereken. A Support kasztot választva például nehéz a mozgás, a tűzerő itt a legnagyobb, így egy jó rejtekhelyet választva egy egész hadsereget is eltehetünk láb alól, míg a Sniper nagy távolságból öl, így ezzel a karakterrel is „kempelésre” kárhoztatjuk magunkat, de a Rifleman, vagy az Assault csak közelharcban lesz hatásos, ezeket választva muszáj az ellenség közelébe lopakodni.
Team Deathmatch módban volt a legélvezetesebb a vadászat, mivel itt folyamatos a respawn, így nem kell tétlenül ülni, míg lezárul egy kör. A csapatok időkorlátra, vagy ölés számra játszva próbálják meg elintézni az ellenfelek csapatát, így a folyamatos akció kedvelőinek ez lesz az ideális időtöltés. A Recon VS Assault már kicsit unalmasabb lesz: az egyik csapat adott célpontok védelmére, míg a másik azok elpusztítására rendezkedik be, ami után az a csapat nyer, akinek sikerül véghez vinnie a feladatát. Itt nincs újraéledési lehetőség, így előfordulhat, hogy sokat kell várakozni, ha két ellenfél fél órán keresztül kerülgeti egymást a jól felépített pályák valamelyikén.



Tátott szájjal
A külcsín általában nem épp mellékes szempont, ha FPS-ről beszélünk, ám az sem árt, ha szépen fut a gépünkön az adott játék, ám örömmel jelenthetem, hogy mindkét feltételnek megfelel a legújabb Ghost Recon. Sajnos 256 Mb RAM a grafikus kártyán továbbra sem elegendő ahhoz, hogy maximálisra engedjük a Video menüpont beállításait (például a textúrák felbontását csak komolyabb VGA esetén lehet High beállításra tenni), ám még közepes grafikán is kellően kényezteti majd a szemet a mexikói városkák látványa. A felbontás alapból támogatta a szélesvásznú megjelenítőket is, így ezen a téren sem lesz probléma senkinél. A dinamikus fényeknél egy nagyobb bug is felbukkant ATI VGA használata mellett, aminek hála bizonyos távolságban hirtelen eltűntek a fények és sötétségbe váltott át a táj. Ezt az opciót kikapcsolva már megszűnt ez a hiba és tökéletesen lehetett látni minden felénk közeledő hullajelöltet.
Sajnos a hangok terén negatívumokkal tudom kezdeni a sort. A fegyverek hangjaihoz ugyanis alig nyúltak hozzá, az előző részből ismert becsapódás és lövés zajok maradtak a régiben, csak minimális fejlesztéseket végeztek rajtuk, ám a szereplők hangjain már nagyobb előrelépés történt. A környezeti zajok miatt viszont csillagos ötöst kell beírni a hangmérnököknek a munkájukért: az utunk során a deszkák ropognak, csörgőkígyók zaja hallatszik a földről és a lépéseket is aránylag messziről meg lehet hallani, főleg, ha felénk fut valaki. Ez nem csak a hangulat miatt fontos, hanem a taktika miatt is, hisz ha közeledik valaki, akkor azt meghallhatjuk és fel tudunk készülni rá.



Végszó
A Quake módjára hentelő játékosoknak rossz hírem van: ez a játék stílus egyáltalán nem fog működni a Ubisoft új játékában, ami egyébként minden, taktikai összecsapásra éhes játékosnak kellemes perceket fog szerezni. További rossz hír, hogy a megjelenésre is várnunk kell, így leghamarabb csak a nyár közepén taníthatjuk meg a mexikói lázadóknak, hogy az amerikai kommandósoktól bizony illik összecsinálni magukat.

Kapcsolódó videók:

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Trailer:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)