Hirdetés

Mi is a baj a jelenlegi AAA játékokkal?

|

A The Outer Worlds fejlesztőcsapatát már a franchise jövőjéről is kérdezgették, és ennek kapcsán egy elég komoly kritika is megfogalmazódott korunk játékdömpingjével kapcsolatosan.

Hirdetés

Holnap jelenik meg az Obsidian Entertainment legújabb alkotása, a The Outer Worlds, amely az eddig publikált tesztek alapján nagyon jól sikerült, így nem csoda, hogy sokan már a lehetséges folytatáson gondolkodnak. A szerepjátékkal kapcsolatban a stúdióval a Game Informer csapata készített egy interjút, amelyben arról kérdezték a fejlesztőket, hogy milyen típusú folytatást szánnak a The Outer Worldsnek.

Leonard Boyarsky és Nitai Potai elmondták, hogy ők nem teljesen nyílt világú szerepjátékkal terveznek, mert az a stílus nem passzolna az ötleteikhez. A költségvetéssel kapcsolatban Boyarsky pedig említette, hogy nem szeretnének sokkal nagyobb kiadásokat, nem akarják 400 millió dollárból, egy 250 fős csapattal megalkotni a The Outer Worlds folytatását.

Poddar még hozzáfűzte, hogy szerinte az újabb AAA játékok elég hasonló mintát követnek, és ez nemcsak a játékosok, hanem a fejlesztők kiégéséhez is vezethet. Ha túl nagy a költségvetés, túl nagy lesz a térkép, sok a tennivaló, sporadikussá válik a játékmenet, és önismétlődővé válik az élmény. 

Ti egyetértetek ezzel a diagnózissal? Ez a baj a jelenlegi AAA játékokkal? Milyen lenne egy ideális RPG?

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)